اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی یزد خبر داد:

ساخت شبکه برق در مجتمع بین‌راهی عقدا و فهرج

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد گفت: عملیات احداث شبکه برق مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی عقدا و مجتمع فهرج پایان یافت.

ساخت شبکه برق در مجتمع بین‌راهی عقدا و فهرج
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد، کاظم بابارحیم اظهار داشت: این عملیات شامل عملیات خاکی با دست (خاکبرداری، پی کنی، گودبرداری و کانال کنی در زمین‌های سخت)، عملیات بنایی با سنگ (سنگ ریزی پشت دیوارها و پی‌ها )، رنگ آمیزی و تهیه مصالح و اجرای رنگ اپوکسی به طریق بدون هواست.
وی، لوله‌کشی روکار با لوله فولادی، کابلشو از نوع پرسی مسی، نصب وسایل فشار ضعیف تابلویی، نصب تیر و ترانس، حمل تیر و لوازم و رفع معایب از دیگر اقدامات انجام شده برای احداث شبکه برق این مجتمع رفاهی بین‌راهی بوده است.
این مسئول هزینه این عملیات را بالغ بر 268 میلیون ریال اعلام کرد.
بابارحیم، هدف از ساخت مجتمع‌های خدمات رفاهی و بهداشتی را ایجاد آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران در طول سفر همچنین کاهش حوادث جاده‌ای و بالا بردن ضریب ایمنی جاده دانست.
عقدا یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین روستاهای بخش مرکزی اردکان است که در 48 کیلومتری اردکان و در مسیر راه تهران بندرعباس قرار گرفته و تا قبل از احداث راه جدید، جاده از وسط روستای عقدا عبور می‌کرد به طوری که چاپارخانه و کاروانسرای قدیمی آن در کنار جاده قرار داشته اما اکنون جاده از سه کیلومتری شمال این روستا می‌گذرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول