اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فهرج:

6 گردان عاشورا در فهرج سازماندهی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج گفت: تاکنون در 43 پایگاه مقاومت شهرستان فهرج شش گردان عاشورا و یک گردان الزهرا (س) برای دفاع از میهن اسلامی و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی دشمن سازماندهی شده است.

6 گردان عاشورا در فهرج سازماندهی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، غلامحسین هاشم‌آبادی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای گردان‌های عاشورا فهرج اظهار داشت: تاکنون در 43 پایگاه مقاومت شش گردان عاشورا و یک گردان الزهرا (س) برای دفاع از میهن اسلامی و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی دشمن سازماندهی شده است.
وی افزود: 2 هزار و 125 نفر از بسیجیان شهرستان فهرج در طرح صالحین شرکت و در 112 حلقه تربیتی آموزش‌های سیاسی، ورزشی و فرهنگی را فرا گرفته‌اند.
هاشم‌آبادی همچنین از تشکیل گردان امام حسین (ع) در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: شروع آموزش تکمیلی با حضور 150 نفر از بسیجیان این شهرستان در حال انجام است.
وی بیان داشت: 43 واحد مقاومت دانش‌آموزی در مقطع پیشگامان و پویندگان در شهرستان فهرج در حال فعالیت هستند. 
هاشم‌آبادی همچنین با اشاره به راه‌اندازی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: مأموریت سازمان بسیج مستضعفین جذب، آموزش، سازماندهی و به کارگیری نیروی‌های بسیجی است و در بسیج تمام مسئولیت‌ها به بسیجیان واگذار می‌شود.
وی حضور اقشار مختلف مردم را در صحنه‌های مختلف مایه یأس و نا‌امیدی دشمن خواند و گفت: اگر بخواهیم کرامت و اقتدار ما حفظ شود، باید در صحنه باشیم.
هاشم‌آبادی با اشاره به حضور نظامیان امریکایی در کشورهای همسایه خاطرنشان کرد: نظامیان آمریکایی با حضور در کشورهای جنگ‌زده مرتکب جنایات بی‌شماری شده‌اند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه موجب خنثی شدن فتنه 88 شد، اذعان کرد: عامل پیروزی ما در دفاع مقدس مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس بود.
هاشم‌آبادی عنوان کرد: بسیج نیروی بازدارندگی است که با اراده و محکم در مقابل دشمن می‌‌ایستد تا دشمن فکر تجاوز به کشور را از ذهن خود بیرون کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج بیان داشت: مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج آموزش، سازماندهی، آموزش حرفه‌ای و تمرینات تاکتیکی است.
وی اذعان کرد: راه‌اندازی هیئت رزمندگان در سطح پایگاه‌ها در دستور کار قرار دارد و هیئت‌های رزمندگان در شهر، بخش و روستاها راه‌اندازی می‌شود.
هاشم‌آبادی تصریح کرد: از دیگر مأموریت‌های بسیج دفاع از مرز و بوم، توسعه و راه‌اندازی پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های خواهران و گردان‌های عاشوراست.
به گزارش فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج در جمع اعضای گردان عاشورا در روستای نعیم‌آباد بخش مرکزی این شهرستان حضور یافت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول