اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

اجرای تئاتر سیار خیابانی در سطح شهر اصفهان

خبرگزاری فارس: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و به همت فرهنگسرای پایداری، تئاتری خیابانی مرتبط با سیره شهدا در نقاط کلیدی شهر اصفهان اجرا می‌شود.

اجرای تئاتر سیار خیابانی در سطح شهر اصفهان
امیر فتوحی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این مطلب درباره برنامه‌های این  فرهنگسرا به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: علاوه بر تئاترهای خیابانی، اتوبوسی سیار با نام «پایداری» ویژه هفته دفاع مقدس طراحی شده که  گنجایش 150 نفر را دارد.
وی با بیان اینکه فرهنگسرای پایداری در هفته دفاع مقدس حداقل 30 هزار مخاطب دارد، ادامه داد: این اتوبوس که از ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه به حرکت در می‌آید، در مدت شش روز از  چهرا تا شش سانس برنامه در سطح شهر اجرا می‌‌کند.
مدیر فرهنگسرای پایداری تاکید کرد: در داخل اتوبوس علاوه بر روایت‌گری راویان مختلف، هنرمندان به اجرای تئاتر می‌پردازند و موسیقی‌های مربوط به جهاد و شهادت به صورت پلی‌بک بازخوانی شده و مسابقاتی نیز برگزار می‌‌شود.
وی با بیان اینکه همانند سال گذشته برنامه گلستان گردی نیز در گلستان شهدا اجرا می‌شود، گفت: گرچه تمام سانس‌های برنامه گلستان‌گردی در هفته دفاع مقدس توسط ارگان‌های مختلف مانند مدارس، سازمان انرژی اتمی و سپاه تکمیل شده، فرهنگسرا جند سانس آزاد در بعدازظهرها برای دیگر علاقه‌مندان در نظر گرفته‌ است.
فتوحی‌نیا ادامه داد: در ابتدای برنامه گلستان گردی در سالن فرهنگسرا، تئاتر دفاع مقدس متناسب با مخاطب اجرا و پس از آماده‌سازی ذهن مخاطب توسط راوی، گلستان گردی آغاز می‌شود.
وی مسابقات تیراندازی خواهران و برادران را از دیگر برنامه‌های مهم فرهنگسرای پایداری به مناسبت هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: این مسابقات در روز چهارشنبه ششم مهرماه از ساعت 9 صبح تا 16 در سالن تیراندازی ورزشگاه امین برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگسرای پایداری اضافه کرد: تا این لحظه نزدیک به 120 نفر برای این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام از علاقه‌مندان همچنان ادامه دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در هر سانس 15 نفر می‌توانند در سالن مسابقه حضور یابند، پس از پایان ثبت‌نام افراد براساس گروه سنی و مهارت تقسیم‌بندی می‌شوند.
فتوحی‌نیا افزود: همچنین پخش فیلم در هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرهنگسرای پایداری، فضاسازی گلستان شهدا و رونمایی از محصولات و تولیدات مرکز از دیگر برنامه‌های این مرکز به مناسبت هفته دفاع مقدس است.
به گزارش فارس، در تابستان امسال فرهنگسرای پایداری از طرف سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری به عنوان فعال‌ترین فرهنگسرای اصفهان در جذب مخاطب شناخته شد.
علاقه‌مندان به برنامه‌های این فرهنگسرا برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام در مسابقات تیراندازی می‌توانند با شماره 6622177 تماس و یا به فرهنگسرای پایداری واقع در گلستان شهدای اصفهان مراجعه کنند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول