اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

شبه‌زدایی مهم‌ترین هدف برنامه‌های دفاع مقدس باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی - اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شبه‌زدایی و جلوگیری از تحریف باید از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشد.

شبه‌زدایی مهم‌ترین هدف برنامه‌های دفاع مقدس باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ابراهیم عزیزی صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، فرصت مناسبی است که شبهات وارد شده به دفاع مقدس را با برگزاری برنامه‌های جاذب و در خور شأن از بین ببریم.
وی افزود: باید تلاش کنیم که شجاعت و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی پاک و ناب به دور از تحریف به نسل آینده منتقل شود.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: دفاع مقدس در آن زمان مظهر اخلاص و تضرع  و نیایش بود و در کنار تمامی اندوه‌ها برای شهدا، رزمندگان همچنان روحیه شاد خود را حفظ کرده و با شادی به مقابله با دشمن می‌شتافتند.
وی ادامه داد: از آنجایی که دفاع مقدس سند دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی و سند عبودیت ملت ایران است باید تلاش کنیم به بهترین وجه، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح استان با حضور اقشار مختلف برگزار شود.
عزیزی گفت: در دوران دفاع مقدس، دشمن از تمامی کشورهای هم پیمان برای مقابله با ایران اسلامی کمک گرفت و آنها نیز بهترین تجهیزات و سلاح‌ها را در اختیار رژیم بعثی  قرار دادند.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اما ایران اسلامی با دست خالی و  تنها با سلاح ایمان در مقابل سلاح‌های سخت رژیم بعثی پیروز شد.
وی از مسئولان مربوطه خواست: فضای شهری بیشتری را به نمادهای دوران دفاع مقدس مزین کنند تا حال و هوای این هفته با همیشه متغیر باشد.
عزیزی ارزیابی کمیته‌های مختلف پس از اتمام  برنامه‌های هفته دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: باید در پایان هفته دفاع مقدس، کمیته‌های مختلف ارزیابی و کمیته‌های فعال و غیر فعال شناسایی و علت آنها بررسی شود.
معاون سیاسی - اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با توجه به ارزش و جایگاه بانوان و جوانان در هفته دفاع مقدس افزود: تمامی شهدا از جمله شهیدان میرحسینی، علم‌الهدا و ... در دامان مادر پاک پرورش یافته‌اند که تکریم آنها برای تمامی اقشار لازم و ضروری است.
در ادامه این جلسه، کمیته‌های مختلف از جمله کمیته نیروهای مسلح عملکرد خود را تشریح کردند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول