اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام‏نور شاهرود خبر داد:

پذیرش 1180 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور شاهرود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‏نور شاهرود گفت: یک هزار و 180 نفر دانشجو در دانشگاه پیام نور شاهرود پذیرفته شده‏اند.

پذیرش 1180 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور شاهرود
علی شاهینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود اظهار داشت: از این تعداد، 164 نفر به صورت آزمون فراگیر و بقیه از طریق کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور در این واحد دانشگاهی پذیرفته شده‏اند.
وی گفت: این دانشجویان در گروه‏های مختلف آموزشی شامل فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، هنر، زبان خارجه و تربیت بدنی جذب دانشگاه پیام‏نور شاهرود شده‏اند.
رئیس دانشگاه پیام‏نور شاهرود افزود: از 15 مهر امسال نیز پذیرش دانشجو به صورت فراگیر آغاز می‏شود و دانشگاه پیام‏نور شاهرود با 41 رشته دانشجو می‏پذیرد.
شاهینی بیان کرد: سطح علمی و آموزشی فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام‏نور بسیار بالاست و به همین دلیل نزدیک به 60 درصد از پذیرفته‏شدگان در مقاطع تحصیلات تکمیلی فارغ‏التحصیل دانشگاه پیام‏نور هستند.
وی همچنین افزود: جدایی آموزش از سنجش و برگزاری آزمون از مواد مختلف درسی به صورت متمرکز در سراسر کشور همانند کنکور از جمله مزیت‏های تحصیل در دانشگاه پیام‏نور است.
رئیس دانشگاه پیام‏نور شاهرود اضافه کرد: بومی‏گزینی، دانشجومحوری، تعامل هرچه بیشتر بین صنعت و دانشگاه و توجه به توسعه دانش‏محور از جمله ویژگی‏های دیگر دانشگاه پیام‏نور است.
شاهینی در پایان از کلیه داوطلبان ادامه تحصیل از جمله دانش‏آموزان، کارمندان، نظامیان و حتی کسبه و تجار خواست برای ادامه تحصیل دانشگاه پیام‏نور شاهرود را انتخاب کنند زیرا با توجه به وجود رشته‏های مختلف، هر یک از داوطلبان می‏توانند رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند و در محل سکونتشان ادامه تحصیل دهند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول