اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از پروژه کاهش تلفات برق در روستاهای ایجرود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ایجرود گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس پروژه کاهش تلفات برق در روستاهای شهرستان ایجرود به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از پروژه کاهش تلفات برق در روستاهای ایجرود
باقر اکبر‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان ایجرود اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در شهرستان ایجرود در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 34 برنامه در ایام دفاع مقدس در سپاه ناحیه شهرستان ایجرود اجرا می‌شود، تصریح کرد: از این تعداد 13 عنوان برنامه به صورت برنامه شاخص است.
فرماندار شهرستان ایجرود از برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور نیروهای نظامی شهرستان شامل سپاه، نیروی انتظامی و بسیج خبر داد و گفت: رژه خودرویی و موتوری نیز در این هفته برگزار می‌شود.
وی غبار روبی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: برگزاری ایستگاه صلواتی و افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شهرستان برگزار خواهد شد.
اکبر‌پور با اشاره به اینکه همایش طرح صالحین و یادواره شهدای شهرستان با حضور سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می‌شود، ابراز داشت: یادواره شهدا و تجلیل از خانواده آنان در روستای آلاچمن و قلقاتی نیز برگزار می‌شود.
وی افتتاح غسالخانه و پایگاه بسیج در روستای قره سعید، اجرای طرح هادی روستای قمچقای، بهره، برداری از طرح کاهش تلفات برق در روستاهای چسب و اوچ تپه و تامین برق چهار حلقه چاه کشاورزی در روستای چاپوق از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته مقدس شهرستان ایجرود عنوان کرد.
فرماندار شهرستان ایجرود به برگزاری همایش عفاف و حجاب در حسینیه سرداران شهید شهرستان اشاره کرد و افزود: این همایش با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می‌شود.
وی به دیگر برنامه‌های شهرستان ایجرود اشاره کرد و افزود: نواختن زنگ مقاومت، برگزاری اختتامیه طرح هجرت و نشاط، برگزاری هم اندیشی دختران جوان، برگزاری نهضت روشنگری فرهنگیان، برگزاری طرح ابرار و تجلیل از ممتازین و نخبگان بسیجی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، افتتاحیه و راه اندازی گروه‌های شجره طیبه، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری نشست‌های نهضت روشنگری و تجلیل از خانواده شهدا از جمله دیگر برنامه‌های این هفته است.
اکبر‌پور با اشاره به افتتاح پایگاه مقاومت بسیج فرمانداری شهرستان ایجرود همزمان با هفته دفاع مقدس یادآور شد: طرح سنجش سلامت مسئولین رده‌های بسیج و ویزیت رایگان در شبکه بهداشت شهرستان، نصب بنر، پرچم، برگزاری زیارت عاشورا، ارسال پیامک تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، دیدار با امام جمعه ایجرود، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه و اجرای مراسم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) از دیگر برنامه هفته مقدس شهرستان ایجرود است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول