اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس خبر داد:

صدور 30 مجوز برق‌دار کردن چاه کشاورزی در بردخون

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های دیّر، کنگان و جم در مجلس‌ گفت: فعلا 30 مجوز برای برقی کردن چاه‌های کشاورزی در بخش بردخون گرفته شده و کشاورزان می‌توانند پیگیر و امیدوار باشند که مشکلات و کمبودها رفع می‌شود.

صدور 30 مجوز برق‌دار کردن چاه کشاورزی در بردخون
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عسکر جلالیان جمعه شب در جمع مردم بردخون در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: در مدت 3 سال گذشته همواره تلاش کرده‌ایم با حضور در منطقه و ارتباط با مردم و مسئولان با نیازها و درخواست‌ها آشنا شویم و با توجه به انحلال شورای شهر و استعفای شهردار در یک سال پیش به منطقه توجه داشتیم.
وی ادامه  داد: موضوع اسکله و موج‌شکن خورخان از سال‌ها پیش مطرح بوده و در این دوره همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا این پروژه به نتیجه برسد و با مکاتبات و پیگیری‌ها در برنامه سفر هیئت دولت قرارگیرد که مصوب شد و با حضور وزیر جهاد کشاورزی کار آغاز شد ولی به دلایل مختلف طرح مذکور تعطیل شده است.
نماینده مردم شهرستان‌های دیّر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتبار طرح مشخص است و امیدواریم در مهر ماه با حضور فرماندار و معاون استاندار در تهران‌، در حضور وزیر نفت و جهاد کشاورزی قرارداد نهایی امضا و کار احداث اسکله به زودی آغاز تا آرزوی دیرینه مردم عملی شود.
جلالیان اضافه کرد: در زمینه کشاورزی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است که بحث بیمه کشاورزی و برقی کردن چاه‌های کشاورزان از جمله آن است و فعلا 30 مجوز برای برقی کردن چاه‌های کشاورزی در بخش بردخون گرفته شده و کشاورزان می‌توانند پیگیر باشند و امیدوار باشند که مشکلات و کمبودها رفع می‌شود.
جلالیان خاطر‌نشان کرد: با وجود مسئولان دلسوز در منطقه و پیگیری‌هایی که در تهران صورت می‌گیرد امیدواریم مشکلات و دغدغه‌های مردم منطقه رفع شود و منطقه به سوی عمران و آبادانی گام بردارد.
در این دیدار شماری از مردم و مسئولان بردخون نیز حضور داشتند و مهم‌ترین مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول