اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بسطام:

ثمرات دفاع مقدس همیشه وجود دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بسطام گفت: ثمرات دفاع مقدس هم‏اکنون نیز همچنان وجود دارد و در آینده هم خواهد بود.

ثمرات دفاع مقدس همیشه وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام عباس معصومی در جلسه طرح ابرار که با حضور اعضای شورای بسیج دانش‏آموزی و فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج مدارس در کانون شهید مفتح شهر بسطام برگزار شد، در سخنانی به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادت‏ها و شجاعت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و یاد امام و شهدای این دوران اشاره کرد.
وی گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران سبب شد تا بسیاری از جوانان با بصیرت و مخلص ما به جبهه‌ها شتافته و به شهادت برسند و ما از نعمت وجود آنان محروم شویم.
امام جمعه بسطام افزود: تقدیم شهدای انقلاب اسلامی از نعمت‌های خداوند است که به ملت ما عنایت شد چراکه  خودباوری، استقامت، بصیرت و اثبات انقلاب و اسلام به جهانیان از ثمرات دفاع مقدس است.
معصومی بیان کرد: ثمرات دفاع مقدس هم‏اکنون نیز همچنان وجود دارد و در آینده هم خواهد بود و خون شهدا برکت این نظام و انقلاب و اسلام عزیز است.
امام جمعه بسطام در ادامه سخنان خود با اشاره به تهاجم دشمن در بعد فرهنگی بعد از شکست در جنگ سخت گفت: جوانان ما هدف اصلی دشمنان در این جنگ هستند و باید در برابر این تهاجم مانند هشت سال دفاع مقدس با همه توان وارد میدان شویم و تا آخر مبارزه استقامت ورزیده و با شناخت نقاط ضعف و تاکتیک‌های دشمن پیروز و سربلند باشیم.
معصومی با اشاره به عرفان‌های کاذب و گسترش آن در بین جوانان اضافه کرد: راه مقابله با عرفان‌های کاذب تبیین عرفان اسلامی و تربیت و شکوفایی انسان‏ها در جهت تقرب به خداوند و نقد عرفان‏های کاذب و افشای ماهیت اغواگرایانه آن و تامین نیازهای معنوی جوانان و نوجوانان است.
وی ادامه داد: همه باید تلاش خود را در این جهت معطوف کنند و برگزاری این جلسات توسط بسیج در گسترش این اهداف تاثیر دارد و باید ادامه داشته باشد.
لازم به ذکر است؛ این برنامه هر هفته با همکاری تربیت آموزش عقیدتی سیاسی حوزه ایثار و با هدف ترویج و آموزش مسائل اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و . . . برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول