اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار کاکی:

دفاع مقدس فصل جدیدی در نبردهای جهانی رقم زد

خبرگزاری فارس: بخشدار کاکی گفت: دفاع مقدس ملت ایران فصل نوین و منحصر به فردی را در تاریخ نبردهای نظام جهانی رقم زد.

دفاع مقدس فصل جدیدی در نبردهای جهانی رقم زد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید محمد احمدپور سه شنبه شب در ششمین جلسه شورای اداری کاکی با تسلیت ضایعه ارتحال آیت الله میرزا احمد دشتی نجفی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر اهمیت هفته دفاع مقدس می‌فرمایند: جنگ برای ما یک گنج بود که همه ابعاد آن ناشناخته مانده است.
بخشدار کاکی افزود: دفاع مقدس ملت ایران فصل نوین و منحصر به فردی را در تاریخ نبردهای نظام جهانی رقم زد زیرا از رهگذر آن ملتی با دستان خالی در اوج مظلومیت برابر جهانی از دشمن‌های شرق و غرب منطقه مردانه و شهادت طلبانه ایستاد و با ایمان به خداوند تبارک و تعالی دشمن را در هم شکست.
وی یادآورشد: دفاع بی‌پایان ملت ایران در برابر جنایت‌های دشمنان امروز ابعاد جدی‌تر و گسترده‌تری به خود گرفته است.
احمد پور با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: دشمنان ما پس از ناکامی در عرصه نظامی با ایجاد تهدیدات نرم فرهنگی در صدد هویت زدایی از نسل جوان جامعه و نابودی ارزش‌های دینی برآمدند تا شاید بتوانند نظام اسلامی را ساقط کنند.
نماینده ارشد دولت دهم در کاکی افزود: دفاع مقدس با خون شهدا مقدس شد و جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس به تمام دشمنان درسی دادند که در تاریخ ثبت شد.
وی افزود: اما ملت ایران اسلامی ریشه دارو تمدن ساز در سایه رهبری پیامبر گونه پیشوای بزرگ خود مقام عظمای ولایت و با تمسک بر ایمان مذهبی و ارزش‌های والای دینی، تمام توطئه‌های نرم و رذیلانه دشمنان را خنثی می‌کنند و به راه پیروزمندانه خود در جهت درهم شکستن توطئه‌های دشمنان اسلام و انسانیت تا درک ظهور امام عصر(عج)ادامه می‌دهند.
احمدپور به اول مهر و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: امروز آموزش و پرورش سنگر مبارزه با جنگ نرم و خنثی کردن توطئه دشمنان اسلام است.
وی تصریح کرد: تمام کسانی که در سنگر آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند به عنوان سربازان این جنگ نرم هستند و تقارن بازگشایی مدارس و هفته مهر و مهربانی با هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جدید با ارزش‌های دفاع مقدس و مفهوم ایثار و شهادت است.
امام جمعه کاکی نیز ارتحال عالم ربانی آیت الله میرزا احمد دشتی را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، بیت ایشان و مردم استان بوشهر به ویژه مردم بخش کاکی و شنبه تسلیت گفت وافزود: روایت داریم هر گاه عالمی از دنیا برود شکاف و رخنه‌ای در دین ایجاد می‌شود و هیچ چیزی جای آن را پر نمی‌کند.
حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: امروز وظیفه همه بخش‌های فرهنگی انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید و آینده است زیرا جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس تمام مبادلات دشمنان را بر هم زد.
وی اضافه کرد: به گفته امام راحل جنگ دارای برکاتی برای ما بود و دفاع مقدس انقلاب و کشور ما را تا همیشه برابر دسیسه‌های دشمنان بیمه کرد.
انتهای پیام/خ20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول