اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بوشکان خبر داد:

تاسیس 3 هنرستان استاندارد و مجهز در بوشکان دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بوشکان از تاسیس سه هنرستان استاندارد و مجهز در بوشکان دشتستان خبر داد.

تاسیس 3 هنرستان استاندارد و مجهز در بوشکان دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خداکرم نوروزی در نشست شورای اداری بخش بوشکان اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نهادهای جامعه است و بسیاری از خانواده‌ها و افراد به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.
وی افزود: تقویت آموزش و پرورش و رشد و توسعه امکانات آموزشی در دولت نهم و دهم با جدیت و اهتمام خاصی انجام گرفته و مردم و دانش‌آموزان از این وضعیت رضایت دارند.
رئیس آموزش و پرورش بوشکان از آ‌غاز سال تحصیلی با 3 هزار دانش‌آموز در بخش بوشکان خبر داد و خاطرنشان کرد: سال تحصیلی جدید با حضور سه هزار دانش‌آموز دختر و پسر در سه مقطع تحصیلی در بوشکان آغاز خواهد شد.
نوروزی تصریح کرد: امسال روز شکوفه‌ها برای کلاس‌اولی‌ها با برگزاری جشنی نمادین در دبستان مالک اشتر طلحه و در روز جوانه‌ها در مدرسه راهنمایی شهید آیت بوشکان برگزار می‌شود.
وی همچنین از برگزاری جشن بازگشایی مدارس بخش با حضور مسئولین در دبیرستان بشارت کلمه با نواختن زنگ آغازین خبر داد.
نوروزی از تاسیس سه هنرستان استاندارد و مجهز در بوشکان دشتستان خبر داد و عنوان داشت: این هنرستان‌ها در کلمه، بوشکان و روستای فاریاب احداث می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش بوشکان اظهار داشت: این هنرستان‌ها در رشته‌های حسابداری و کامپیوتر پذیرای دانش‌آموزان بوده و برای آسایش و رفاه آنان به ویژه دانش‌آموزان روستاهای اطراف سرویس ایاب و ذهاب به صورت رایگان برقرار خواهد بود.
وی همچنین در ارتباط با یک شیفته کردن مدارس نیز گفت: برای یک شیفته کردن مدارس بخش که در دستور کلی آموزش و پرورش قرار دارد کمبود فضا و نیروهای متخصص در مقطع راهنمایی و متوسطه وجود داشته و به همین دلیل اجرای آن در حال حاضر در بخش بوشکان ممکن نیست.
رئیس آموزش و پرورش بوشکان یادآور شد: کیفیت‌بخشی به خدمات آموزشی را در دستور کار قرار داده‌ایم و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت و سربلندی برسیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول