اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی دشتستان خبر داد:

جابه‌جایی شبکه‌های آب و برق روستایی دشتستان

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دشتستان از جابه‌جایی شبکه‌های آب و برق روستایی دشتستان خبر داد.

جابه‌جایی شبکه‌های آب و برق روستایی دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حیدر دانافرد در جلسه شورای اداری بخش مرکزی شهرستان دشتستان اظهار داشت: دولت نهم و دهم با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به مردم فعال است و مردم از حجم و کیفیت خدمات ارائه شده رضایت کامل دارند.
وی افزود: پروژه‌های زیربنایی و اساسی در منطقه چند برابر گذشته بوده و در زمینه اشتغال نیز گام‌های اساسی برداشته شده است.
بخشدار مرکزی دشتستان از اجرای 9 طرح هادی روستایی خبر داد و گفت: امسال 9 طرح هادی در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار هفت میلیارد و 200 میلیون ریال اجرا خواهد شد.
دانافرد از احداث چهار خانه عالم در روستاهای دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین در سال‌جاری چهار خانه عالم در روستاهای کلل، بنداروز، خوشاب و دالکی در این بخش احداث می‌شود.
وی تلاش و همت بیشتر دهیاران در برنامه‌ریزی لازم برای عمران و آبادی روستا را لازم و ضروری خواند و بیان داشت: به هر میزان برای افزایش حجم خدمات‌رسانی تلاش کنیم باز هم کم است و مردم لیاقت خدمات بیشتر را دارند.
دانافرد در بخش دیگری از سخنان خود، آشنایی دهیاران با قوانین شوراها و دهیاران را لازم دانست و اذعان داشت: بزودی آزمون تخصصی قوانین شوراها و دهیاران برای آشنایی بیشتر دهیاران با این قوانین برگزار خواهد شد.
بخشدار مرکزی دشتستان از جابه‌جایی شبکه‌های آب و برق روستایی دشتستان خبر داد و اظهار داشت: باید در این زمینه 50 درصد عملیات جابه‌جایی توسط شبکه‌های اداره آب و برق و 50 درصد دیگر نیز توسط بنیاد مسکن صورت گیرد.
وی از تشکیل نخستین تعاونی دهیاران استان بوشهر در بخش مرکزی دشتستان خبر داد و گفت: این تعاونی هم‌اکنون غیر فعال شده که همکاری بیشتر دهیاران در فعال کردن این تعاونی را می‌طلبد.
بخشدار مرکزی دشتستان با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در نیمه نخست امسال یادآور شد: در سه ماه اخیر 20 طرح و پروژه فرهنگی و عمرانی در بخش مرکزی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
دانافرد اضافه کرد: دشتستان دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی برای پیشرفت و توسعه است و باید با همفکری و همدلی در این مسیر حرکت کنیم و مسئولان باید از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول