اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرکرد؛

آیه‌های ایثار جلوگاه دلاورمردی‌های رزمندگان می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه آیه‌های ایثار با موضوع دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس 4 در شهرکرد برپا می‌شود.

آیه‌های ایثار جلوگاه دلاورمردی‌های رزمندگان می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حیدر بابااحمدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دست‌آوردهای دفاع مقدس به مدت یک هفته در قالب 45 غرفه نمایشگاهی به نمایش گذاشته می‌شود.
وی افزود: آثار و برکات هشت سال جنگ تحمیلی بصورت نرم افزاری، کتاب، عکس، پوستر در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
بابااحمدی ادامه داد: در نمایشگاه آیه‌های ایثار رزمندگان استان، عملیات والفجر 10 را بصورت نمادین اجرا می‌کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه هدف اصلی دشمن از تحمیل جنگ به ایران را نابودی اسلام و انقلاب دانست و گفت: حماسه جاودانه هشت سال دفاع مقدس نمایش بزرگ و اعجاب انگیز از عظمت‌های کم نظیر انسان‌های مؤمن،  پاک‌باخته و انقلابی ایران اسلامی بود.
وی با تشریح اهداف صدام و ابرقدرت‎ها برای تحمیل جنگ هشت ساله، گفت: هدف اصلی از جنگ تحمیلی، از بین بردن انقلاب اسلامی و پیشگیری از صدور این اندیشه الهی در منطقه و دنیا بود.
بابااحمدی با بیان راه‌های انتقال آموزه‌های دفاع مقدس به نسل جوان، افزود: بررسی دست‌آوردهای دفاع مقدس و حرکت تحقیقاتی و علمی از راه‌های انتقال درس‌‎های دفاع مقدس به نسل جوان است.
وی پیام هشت سال دفاع مقدس را صلح برای دوستان انقلاب اسلامی و سیلی محکم  برای متعرضان به نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: در سال جهاد اقتصادی نیز با فعال شدن دبیرخانه هفته دفاع مقدس، برنامه‌های متنوع و مختلفی در سطح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح استان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری دوران دفاع مقدس را سند افتخار تاریخ ملت ایران برشمرد و گفت: پیروزی این انقلاب نور امیدی در بین همه‌ ملت‌های آزاده، مستضعف و رنج دیده جهان ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه حفظ دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس آینده نظام را بیمه می‌کند، افزود: انتقال این دستاوردها به نسل‌های آینده موجب ناکام ماندن دشمنان اسلام در رسیدن به اهداف شوم خود می‌شود.
بابااحمدی بیان داشت: یکی از راه‌های انتقال دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی و نهادینه کردن فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه، برگزاری آئین‌های باشکوه است که به این موضوع مهم و اساسی باید توجه شود.
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه آیه‌های ایثار با موضوع دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس 4 در منطقه رحمتیه شهرکرد برپا می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول