اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

ولایت‌مداری شاخصه اصلی رزمندگان بود

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر گفت: ولایت‌مداری یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های رزمندگان در پیروزی برابر دشمنان و حزب بعث عراق بود.

ولایت‌مداری شاخصه اصلی رزمندگان بود
منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های مردان سخت‌کوشی است که هشت سال ایثار و جانفشانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از خود بر جای گذاشتند.
وی خاطرنشان کرد: اعتقاد و ایمان راسخ محکم‌ترین سلاح رزمندگان اسلام در برابر دشمن تا دندان مسلح بود که باعث پیروزی و سرافرازی این غیور مردان شد.
فرماندار ماهشهر افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان تنها با رژیم بعث عراق مقابله نکردند بلکه با کشورهایی که با تجهیزات و ادوات جنگی خود حزب بعث عراق را تقویت می‌کردند نیز رویارو شدند.
وی ادامه داد: درایت رهبر انقلاب اسلامی و تبعیت رزمندگان اسلام از ایشان و اصل ولایت‌مداری از شاخصه‌های اصلی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود.
حیاتی تصرح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با توطئه‌های مختلف و به‌صورت جنگ نرم به میدان آمده‌اند و بر همه ما واجب است که با هوشیاری دسیسه‌های شوم آنها را شناسایی کنیم.
وی در ادامه با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز نیز رسانه‌ها سربازان خط فرهنگی نظام جمهوری اسلامی هستند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین رسالت این قشر است.
فرماندار ماهشهر با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اضافه کرد:‌ زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف بزرگ نامگذاری و بزرگداشت این هفته مقدس است.
وی اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح، نواختن زنگ مدارس در راستای گرامی‌داشت یاد شهدا و ایثارگران، آذین‌بندی و سنگرسازی در پایگاه‌های بسیج و مساجد، برگزاری نمایشگاه‌های متنوع عکس دفاع مقدس، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.
حیاتی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، حضور هماهنگ و یکپارچه بسیجیان در نماز جمعه و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف شهر از دیگر برنامه‌های این هفته مقدس در ماهشهر است.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان و تلاش استکبار برای تضعیف اعتقادات جوانان، افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید در راستای روشن‌گری نسل جوان برگزار شود.
فرماندار ماهشهر ابراز امیدواری کرد: برنامه‌های امسال با محوریت جوانان برگزار شود و در همین راستا بتوانیم اهداف، آرمان‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول