اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ملارد:

حفظ‌ آرمان‌های رزمندگان اسلام ضروری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ملارد بر حفظ آرمان‌های رزمندگان اسلام تأکید کرد.

حفظ‌ آرمان‌های رزمندگان اسلام ضروری است
 به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد قدیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترویج فرهنگ دفاع و ایثار مهم‌ترین مقوله‌های است که باید در بین نسل امروز نهادینه شود.
وی افزود: رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و مردانگی در برابر دشمن بعثی ایستادگی کرده و از دستاوردهای انقلاب جانانه دفاع کردند.
این مسئول با تأکید بر این که حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس از مهمترین وظایف نسل امروز است تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با گذر زمان به دست فراموشی سپرده شود.
قدیری خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه‌هایی بزرگ را خلق کردند که امروز باید به عنوان بزرگ‌ترین دستاورد از آن پاسداری شود.
وی افزود: دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان و نوجوانان بهترین افرادی هستند که می‌توانند با درک کامل از این دفاع و ایثار آن را به نسل‌های آینده انتقال دهند.
این مسئول با بیان این که باید با فرهنگ سازی‌های مختلف و همچنین برنامه‌ریزی‌های اصولی گام‌هایی مثبت را به سمت ترویج فرهنگ دفاع و ایثار برداریم افزود: دشمن درصدد است تا نوجوانان و جوانان را امروز را از دستاوردهای دفاع مقدس دور کند تا بتواند با توطئه‌های گوناگون به اهداف شوم خود برسد.
قدیری در ادامه سخنان خود به نزدیک شدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به منظور ارج نهادن به حماسه‌های بزرگ مردان تاریخ و رزمندگان سلحشور ده‌ها برنامه فرهنگی در این شهرستان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی برگزاری شب شعر، خاطره‌گویی، مسابقه فرهنگی، آذین‌بندی محلات و پایگاه‌های بسیج را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد.
فرمانده سپاه ملارد گلباران مزارشهدا، اجرای مسابقه‌های ورزشی، تیراندازی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ر از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
وی برپایی رژه یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی در روز 31 شهریورماه جاری در ملارد را از مهمترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
قدیری در ادامه به تشکیل حلقه‌های صالحین در رده‌هایی بانوان شکست حصر آبادان اشاره کرد و در پایان گفت: با تشکیل این حلقه‌ها به شبهات دفاع مقدس توسط کارشناسان پاسخ داده می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول