اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو طرح رحمت و توانمندسازی دختران روستایی؛

مهارت‌های آموزش زندگی به بانوان قمی ارائه شد

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: در راستای اجرای دو طرح رحمت و توانمندسازی دختران روستایی مهارت‌های آموزش زندگی به بانوان قمی ارائه شد.

مهارت‌های آموزش زندگی به بانوان قمی ارائه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالسعید حقیقی‌مقدم ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح ملی رحمت و طرح توانمندسازی دختران روستایی که در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اجرای طرح رحمت و توانمندسازی دختران روستایی اظهار داشت: چهار هزار و 500 خواهر در قالب این دو طرح در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.
وی ادامه داد: طرح رحمت و توانمندسازی دختران روستایی از سرفصل‌های آموزشی تهیه شده و در اختیار مبلغان و مربیان قرار گرفت.
فرماندار قم گفت: این برنامه‌های آموزشی از انسجام لازم برخوردار بوده و نتایج خوبی نیز به دنبال داشته است که بررسی مشکلات و معضلات پیش روی بانوان شرکت‌کننده در این جلسات از جمله آن است.
حقیقی‌مقدم با اشاره به درخواست‌های مکرر به منظور استمرار برگزاری این دوره‌های آموزشی یادآور شد: در صورت تامین اعتبارات لازم این دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.
وی اذعان داشت: این طرح‌ها با هدف تحکیم بنیان خانواده و کاهش آمار طلاق، ارتقا سطح آگاهی و اطلاعات مذهبی، فرهنگی و ... زنان و دختران، بهبود رفتار با همسر و فرزندان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول