اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان خبر داد:

گردهمایی مداحان سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از برگزاری سومین گردهمایی مداحان در این شهرستان خبر داد.

گردهمایی مداحان سمنان برگزار می‏شود
حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با اشاره به جایگاه و نقش مداحان در معرفی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اظهار داشت: مداح باید ابتدا جایگاه عالی خود را بشناسد تا بتواند به درستی و مطابق با این جایگاه رفیع به معرفی اهل بیت (ع) بپردازد.
وی تاکید کرد: مداحی نه تنها یک استعداد بلکه یک فن و هنر است و مداحان باید این فن را به درستی ارائه دهند و از تجارب پیشکسوتان به نحو مطلوب استفاده کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از مداحان خواست تا مفاهیم زیبا و اخلاقی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را به گونه‏ای درست، شایسته، رسا و شیوا به مردم انتقال دهند.
تقوی‏نیا هدف این گردهمایی را اعلام برنامه‏های آموزشی ویژه مداحان ذکر کرد و افزود: این مراسم، چهارشنبه 30 شهریور با حضور حداقل 40 نفر شرکت کننده برگزار می‏شود.
 
* گردهمایی بانوان مداح برگزار می‏شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از تشکیل نخستین کمیته خواهران مداح این شهرستان خبر داد.
تقوی‏نیا افزود: این برنامه، جمعه اول مهر ماه با حضور 60 نفر از خواهران مداح در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان برگزار می‏شود.
وی تصریح کرد: این گردهمایی با هدف ساماندهی، شناسایی و تشکیل پرونده، برنامه‏های آموزشی، برنامه‏ریزی و هماهنگی در فعالیت‏ها برگزار می‏شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان تصریح کرد: در این گردهمایی خواهران مداح به بحث و تبادل نظر درباره نحوه صحیح مداحی و رفع نواقص موجود در آن می‏پردازند.
تقوی‏نیا در پایان سخنان خود اظهار داشت: به باور کارشناسانِ مسایل مذهبی از آنجایی که در هیئت‏های زنانه به سبب نوع عملکرد و نحوه برگزاری آنها، امکان نظارت کمتری وجود دارد، آسیب‏پذیری این تشکل‏ها در مقابل آفت‏هایی که امروزه هیئت‏های مذهبی با آنها مواجه هستند، بیشتر است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول