اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای کاهش آسیب‏های مداحی؛

آموزش مداحان گرمسار انجام شد

خبرگزاری فارس: مسئول تشکل‏های مذهبی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار از آموزش مداحان این شهرستان در راستای کاهش آسیب‏های مداحی خبر داد.

آموزش مداحان گرمسار انجام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سعید برومندان عصر امروز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این دوره هر جمعه با حضور مداحان گرمسار برگزار می‏شود.
وی تصریح کرد: در این دوره، تعداد 108 مداح اهل بیت (ع) اعم از بانوان و آقایان حضور داشتند که علاوه بر آموزش مداحی، 45 کتاب نیز در زمینه آموزش این فن و اشعار معتبر بین آنها توزیع شد.
برومندان با بیان اینکه هاشمی از استادان مجرب در حرفه مداحی تدریس این کلاس‏ها را بر عهده دارد، افزود: تسلط مداحان به زبان عربی و خواندن صحیح ادعیه به خصوص قرآن کریم از جمله مباحثی است که شرکت‏کنندگان در سیزدهمین جلسه آموزش مداحی فراگرفتند.
همچنین محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد (ع) دامغان برگزار شد.
حجت‏الاسلام سعید تقوی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه دامغان در این باره اظهار داشت: در این مراسم که جمعی از شهروندان دامغانی حضور داشتند، آیاتی از کلام‏الله مجید در محل امامزادگان محمد و جعفر (ع) دامغان تلاوت شد. 
تقوی گفت: در محفل انس با قرآن این شهرستان که با حضور پرشور جوانان و نوجوانان برگزار شد، آیات قرآن به صورت ترتیل قرائت شد.
وی اجرای تواشیح و سخنرانی مذهبی را از برنامه‏های جانبی این مراسم معنوی عنوان داشت و افزود: عزاداری هیئت مذهبی در آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد (ع)، بازدید از برنامه‏های مساجد و بقاع متبرکه شهر و روستا، برگزاری مراسم دینی در حسینیه دباغان با سخنرانی مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان از برنامه‏های اداره اوقاف و امور خیریه دامغان است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول