اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر ستاد احیای امر به معروف مازندران:

شهرهای منتخب امر به معروف مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر ستاد احیای امر به معروف مازندران شهرهای منتخب اجرای طرح امر به معروف را معرفی کرد.

شهرهای منتخب امر به معروف مازندران معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، غلامرضا عبدی بیان داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، طرح تذکر لسانی باید در سراسر کشور همگانی و اجرا شود که مسئول حسن اجرایی این طرح برعهده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح، شهرهای بهشهر و فریدونکنار جزء شهرهای منتخب در استان مازندران اعلام شد.
مسئول دفتر ستاد احیای امر به معروف مازندران تصریح کرد: در سال 89 این طرح به‌صورت آزمایشی در پنج شهر کشور انجام شد که مسئولان اجرایی، این طرح را بر اساس ظرفیت و موقعیت آن شهر سنجیدند و آن را به مرحله اجرا درآورده‌اند که تاکنون این طرح در سطح شهرها اثرگذار بوده است.
این مسئول همچنین ابراز داشت: در سال90 این طرح در 40 شهر کشور گسترش یافت که در اواخر سال گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و استاندار استان مازندران به مرحله اجرا درآمد که شهرهای بهشهر و فریدونکنار به‌عنوان شهرهای منتخب اعلام شد.
مسئول دفتر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت بالای اجرای این طرح و اثرگذار بودن آن در شهرستان‌های بهشهر و فریدونکنار به‌عنوان نماینده‌های استان مازندران نیاز به نگاه ویژه مسئولان منطقه دارد.
عبدی در پایان با اشاره به زحمات گسترده مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این امور در سطح شهرستان‌های مازندران خواستار وحدت بر اساس دستورالعمل شد تا بتوانند با همکاری یکدیگر این طرح را در سطح استان همگانی کنند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول