اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

تعاونی عمران دهیاری‌های ریگان الگوی کشوری شد

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: شرکت تعاونی توسعه و عمران دهیاری‌های شهرستان ریگان به عنوان الگوی نمونه کشوری معرفی شده است.

تعاونی عمران دهیاری‌های ریگان الگوی کشوری شد
محمد برزنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: شرکت تعاونی توسعه و عمران دهیاری‌های شهرستان ریگان به عنوان الگوی نمونه کشوری معرفی شده است.
وی افزود: تسطیح بعضی از زمین‌های ورزشی، تخریب، تعریض و خاکبرداری از معابر با قیمت مناسب، ساماندهی ورودی بعضی از روستاها و تسطیح بعضی از زمین‌های ورزشی روستاها از جمله فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط شرکت تعاونی توسعه و عمران دهیاری‌های شهرستان در روستاها است.
برزنگ تصریح کرد: با توجه به اینکه بعضی از روستاهای شهرستان با مشکل فضای سبز و پارک محله‌ای مشکل داشتند در تعدادی از این روستاها این مشکل توسط شرکت تعاونی توسعه و عمران دهیاری‌های شهرستان برطرف شده است.
وی افزود: یکی از معضلات روستاها، مشکل جمع‌آوری زباله‌ها بود که با هماهنگی شرکت تعاونی این مشکل برطرف شده است.
برزنگ بیان کرد: این شرکت تعاونی با ایجاد روشنایی معابر در 9 روستای شهرستان مشکل برق این مناطق را نیز برطرف کرده است.
وی گفت: تمام اقدامات اگر توسط پیمانکاران صورت می‌گرفت، هزینه‌های زیادی در بر داشت، اما شرکت تعاونی توسعه و عمران با یک سوم قیمت این اقدامات را انجام داده است.
برزنگ خاطرنشان کرد: ساخت دو مدرسه و دو مسجد در روستاهای مناطق محروم شهرستان از دیگر اقدامات شرکت تعاونی توسعه و عمران دهیاری‌های شهرستان ریگان است.
وی با بیان اینکه در روستاها فعالیت‌های قابل قبولی انجام گرفته که سبب جاذبه روستاها شده است، افزود: با اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در روستاها این امر سبب شده است تا مهاجرت از روستاها به شهر انجام نشود و از این امر جلوگیری شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول