اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تجلیل از برترین‌ها؛

طرح سنت‌الرسول (ص) در ریگان پایان یافت

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی طرح سنت‌الرسول (ص) در ریگان گفت: طرح سنت‌الرسول (ص) در ریگان با حضور 200 شرکت کننده و تجلیل از برترین‌ها پایان یافت.

طرح سنت‌الرسول (ص) در ریگان پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام حسین اربابی شامگاه دوشنبه در حاشیه تجلیل از فعالان طرح سنت‌الرسول (ص) در شهرستان ریگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طرح سنت‌الرسول (ص) در ریگان با حضور شرکت کنندگان و تجلیل از برترین‌ها پایان یافت.
وی تصریح کرد: در این طرح بیش از 200 نفر از خواهران و برادران شهرستان ریگان حضور داشتند.
اربابی اذعان کرد: شرکت کنندگان از حوزه‌ علمیه شهرستان و دانشگاه پیام نور در کلاس‌های اعتقادی باورها و بایدهای احکام، اخلاق، معضلات و مشکلات فردی و خانوادگی و منطقه‌ای شرکت کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح چهار نفر از اساتید حوزه علمیه قم تدریس در کلاس‌ها را بر عهده داشتند، شهرستان ریگان با توجه به محرومیت ویژه‌ای که دارد، این طرح به مدت سه سال است که در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی استقبال شرکت کنندگان در این طرح را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: در سال‌های آینده این طرح در شهرستان ریگان ادامه می‌یابد.
اربابی عنوان کرد: به نفرات برتر این طرح که سه نفر هستند، سفر مشهد مقدس و هدایایی تقدیم می‌شود.
به گزارش فارس، طرح سنت‌الرسول (ص) از اول شهریور ماه جاری در شهرستان ریگان آغاز و با پایان یافتن آن از فعالان این طرح تجلیل شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول