اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ریگان در مجلس:

240 روستای ریگان فاقد آب آشامیدنی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: از 296 روستای شهرستان ریگان، 56 روستا دارای شبکه آب آشامیدنی هستند و مابقی از آب غیربهداشتی، موتورپمپ‌ها و قنوات استفاده می‌کنند.

240 روستای ریگان فاقد آب آشامیدنی هستند
‌حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: روستای ده‌رضا دارای محرومیت‌های فراوانی است و اکثر جوانان این روستا بیکار هستند.
وی افزود: به همین منظور برای اشتغالزایی آن‌ها هشت حلقه چاه کشاورزی در این منطقه راه‌اندازی شده است که به زودی به افراد جویای کار تحویل داده می‌شود.
غضنفرآبادی با اشاره به اولویت واگذاری زمین‌ها به ساکنان روستای ده‌رضا تصریح کرد: افرادی که خدمت مقدس سربازی را انجام داده باشند، برای این کار در اولویت هستند.
وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در این روستا ابراز داشت: احداث یک واحد آموزشی با توجه به غیراستاندارد بودن مدرسه قبلی و راه‌اندازی مرکز تلفن 100 شماره‌ای در دستور کار است.
غضنفرآبادی بیان داشت: یکی از مشکلات روستاهای ریگان غیراستاندارد بودن کمربندی آن‌ها است که با تخصیص اعتبار و پیگیری‌های لازم این امر محقق می‌شود.
وی همچنین در بازدید از روستای علی‌آباد پشت‌ریگ شهرستان ریگان در جمع مردم این روستا ابراز داشت: یکی از مشکلات شهرستان ریگان کمبود آب آشامیدنی سالم است.
غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: از 296 روستای شهرستان ریگان، 56 روستا دارای شبکه آب آشامیدنی هستند و مابقی از آب غیربهداشتی، موتورپمپ‌ها و قنوات استفاده می‌کنند.
فرماندار ریگان نیز در این بازدید اظهار داشت: شهرستان ریگان دارای عقب‌ماندگی‌های زیادی است که در دولت نهم و دهم با فعالیت‌های صورت گرفته تا حدودی غبار محرومیت از چهره روستاها زدوده شده است.
محمد برزنگ یکی از مشکلات این شهرستان را غیراستاندارد بودن مدرسه‌ها دانست و عنوان کرد: 21 مدرسه استاندارد در شهرستان ریگان در حال ساخت است و تعدادی از آن‌ها در مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اذعان داشت: در این روستا تپه‌های شنی منحصر به فردی وجود دارد که این روستا را به قطب گردشگری تبدیل کرده است و به کسانی که قصد داشته باشند در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند، تسهیلات داده می‌شود.
نماینده شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در بازدید از روستاهای محروم شهرستان ریگان، با مردم این روستاها دیدار کرد و برای رفع مشکلات آن‌ها قول مساعد داد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول