اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آغاز سال تحصیلی صورت می‌گیرد؛

نواخته شدن زنگ دانش‌آموز شهید در بهشت زهرا

خبرگزاری فارس: به مناسبت آغاز سال تحصیلی برای نخستین بار و با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز زنگ دانش‌آموز شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) نواخته می شود.

نواخته شدن زنگ دانش‌آموز شهید در بهشت زهرا
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برای نخستین بار و با هدف پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی‌های 650 دانش آموز شهید آرمیده در بهشت زهرا (س) و به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ دانش‌آموز شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) نواخته می‌شود.
این مراسم سوم مهر ماه همزمان با آغاز سال تحصیلی در قالب برنامه «دانش‌آموزان دیروز، آموزگاران امروز» توسط شهرداری تهران، سازمان بهشت زهرا (س) و بنیاد شهید بر مزار شهیدان دانش‌آموز در قطعات شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، فرهنگسازی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید و نونهالانی که برای دفاع از ایران اسلامی جانفشانی و ایثارگری کردند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل حاضر از اهداف برگزاری این برنامه است.
در حاشیه این مراسم 650 بسته فرهنگی به تعداد دانش‌آموزان شهید تهران شامل نوشت‌افزار و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.
همچنین کاشت 650 سرو در قطعات مطهر شهدا به یاد دانش‌آموزان شهید، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای دانش آموز،‌ قرائت فاتحه و روایت جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های این سرو قامتان از دیگر برنامه‌های این مراسم است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول