اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد:

پیشرفت 100 درصدی درمانگاه صنعتی پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از پیشرفت 100 درصدی طراحی و ساخت درمانگاه صنعتی پالایشگاه جم خبر داد.

پیشرفت 100 درصدی درمانگاه صنعتی پالایشگاه جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی شامگاه شنبه در بازدید از بخش‌های مختلف پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم همواره به کیفیت تولیدات و محصولات پالایشگاه اهمیت خاصی میدهد و متخصصان و کارشناسان این پالایشگاه با اجرای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی برای کیفیت‌بخشی به تولیدات تلاش میکنند.
وی افزود: طرح‌های متنوعی در این پالایشگاه طراحی و اجرایی شده و در سال جهاد اقتصادی بیش از ظرفیت و توان موجود کار انجام شده و آمار موجود موید این ادعاست.
مدیرعامل پالایشگاه جم از اجرای پروژه سیستم ذخیره‌سازی نیتروژن مورد نیاز پالایشگاه جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه مهم و اثربخش با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.
اسلامی از پیشرفت 100 درصدی طراحی و ساخت درمانگاه صنعتی پالایشگاه جم خبر داد و تصریح کرد: طراحی و ساخت درمانگاه صنعتی با 100 درصد پیشرفت و طراحی و اجرای سیستم بازیافت تصفیه بیولوژیکی پالایشگاه برای مصارف فضای سبز با 80 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله پروژه‌های مهم در دست اجرا در پالایشگاه فجر جم است.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی پالایشگاه جم برای افزایش ظرفیت تولید گفت: در راستای استمرار و افزایش تولید در سال 90 اقدامات مهمی در حال انجام است که انتظار داریم با انجام درست امور بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.
مدیرعامل پالایشگاه جم عنوان داشت: اجرای پروژه طرح دائم دریافت و تصفیه گاز عسلویه در پالایشگاه، ساخت و نصب K.O Drum مربوط به برج مراکس در راستای جلوگیری از فرار کاستیک و افزایش ظرفیت برج‌های مراکس و تغییر سینیهای برج مراکس به نوع MVG در راستای افزایش ظرفیت واحدهای شیرین‌سازی از جمله برنامه‌های پالایشگاه برای افزایش ظرفیت تولید است.
اسلامی یادآور شد: اصلاح سیستمPLC واحدهای آب و بخار، تعمیرات اساسی واحدهای شیرین‌سازی گاز و تعویض پوشش عایقی خطوط لوله واحدهای شیرین‌سازی گاز و سیستم تبرید نیز در راستای افزایش ظرفیت تولید در این پالایشگاه در حال انجام است.
وی ابراز داشت: تعمیرات اساسی توربین‌های نیروگاه و کمپرسورهای تبرید، تعویض خطوط زیرزمینی آمین واحدهای شیرین‌سازی گاز، تعمیرخط لوله30 اینچ گاز فاز نار، تعمیر و تعویض خط لوله 48 اینچ گاز فاز کنگان و تعمیر و تعویض خط لوله 56 اینچ خروجی پالایشگاه تا ایستگاه تقویت فشار نیز در راستای افزایش ظرفیت تولید در این پالایشگاه انجام گرفته است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول