اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم خبر داد:

برگزاری نمایشگاه یاد یاران در 3 شهر سمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه "یاد یاران" در سه شهر این استان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه یاد یاران در 3 شهر سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، علی استادحسینی در نشست هماهنگی برنامه‏های هفته دفاع مقدس در سمنان افزود: این نمایشگاه‏ها با هدف نمایش اقتدار، عظمت و رشادت‏های رزمندگان اسلام در سال‏های حماسه و خون در سمنان، دامغان و شاهرود برگزار می‏شود.
وی با اشاره به توطئه‏ها و جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی گفت: در این نمایشگاه‏ها تلاش شده است تا جوانان با رشادت‏های نیروهای اسلام در دوران دفاع مقدس و جانفشانی آنها در دفاع از انقلاب و ایران اسلامی آشنا شوند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزاری این نمایشگاه‏ها را ثمربخش و دارای آثار فراوانی دانست و تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه‏ها ویژه استان سمنان است و در سایر استان‏ها برگزار نمی‏شود.
استادحسینی با بیان اینکه اجرای تئاتر صحنه‏ای و برنامه‏های فرهنگی از برنامه‏های این نمایشگاه است، گفت: نمایشگاه مذکور در هفته دفاع مقدس از ساعت 17 تا 24 دایر است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس استان سمنان نیز انتقال ارزش‏های دفاع مقدس به نسل جدید را از اهداف برنامه‏های هفته دفاع مقدس دانست و گفت: در این نمایشگاه‏ها تلاش شده تا عملیات شاخص دفاع مقدس و ارزش‏های این حماسه بزرگ ارائه و منتقل شود.
حسینعلی احسانی با ذکر اسامی روزهای هفته دفاع مقدس گفت: رژه نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می‏شود.
وی نماز و جهاد، بصیرت در دفاع مقدس، سربازی و حماسه دفاع مقدس، جهاد در جهاد، ولایت فقیه و حماسه دفاع مقدس و خانواده و حماسه دفاع مقدس را از روزهای این هفته برشمرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول