اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

فرهنگ دفاع مقدس به نسل سوم منتقل شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: فرهنگ دفاع مقدس حوزه‏ای است که باید بکوشیم آن را به نسل سوم منتقل کنیم.

فرهنگ دفاع مقدس به نسل سوم منتقل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدحسن مرتضوی ظهر امروز در آستانه فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس در جمع خبرنگاران دامغانی اظهار داشت: هفته گرامیداشت دفاع مقدس فرصتی است تا بتوانیم به گوشه‏ای از ایثارگری‏ها، جانفشانی‏ها و رشادت‏های رزمندگان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس که از ایران اسلامی دفاع و پاسداری کردند، بپردازیم و این امور را برای نسل جوان و آیندگان که یادی از آن دوران حماسه و دفاع ندارند، بیان کنیم.
وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از مهم‏ترین اهداف هفته دفاع مقدس است.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان دامغان تصریح کرد: باید تلاش کرد تا نسل سوم انقلاب را با وقایع جنگ آشنا و آنان را در برگزاری برنامه‏های هفته دفاع مقدس سهیم کنیم.
وی به برنامه‏های هفته دفاع مقدس در شهرستان دامغان اشاره کرد و افزود: برنامه‏های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور سال جاری آغاز می‏شود و تا ششم مهر ماه ادامه دارد و امسال مهم‏ترین برنامه‏های این هفته، برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی مدافعان ولایت و نمایشگاه هفته دفاع مقدس بوده که به مدت یک هفته به میزبانی سپاه ناحیه دامغان در منطقه عمومی دامغان (اردوگاه قدس) برگزار می‏شود.
مرتضوی یادآور شد: در برگزاری این رزمایش هفت روزه نیروهایی از سپاه ناحیه دامغان، گردان امام حسین (ع)، تیپ 12 حضرت قائم (عج) مستقر در دامغان و بسیجیان همکاری دارند و هر روز عصر شهروندان دامغانی می‏توانند با حضور در محل برگزاری رزمایش از نزدیک شاهد انجام رزمایش باشند.
وی اضافه کرد: برای انتقال شهروندان به محل برگزاری رزمایش تمهیداتی از سوی فرمانداری، شهرداری و سپاه ناحیه دامغان اندیشیده شده است.
مرتضوی اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت و انتقال آن به نسل جوان، تکریم و تعظیم رادمردانی که در افق پرافتخار اسلام ناب محمدی گام برداشتند و گرامیداشت رشادت‏های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را از مهم‏ترین اهداف برگزاری هفت روزه رزمی فرهنگی مدافعان ولایت در دامغان بیان کرد.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: نمایشگاه دفاع مقدس نیز در کنار برگزاری رزمایش با بیش از 20 غرفه محصولات فرهنگی، کتاب و . . . دایر می‏شود.
وی گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، بیان خاطرات از سوی فرماندهان دفاع مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی را از مهم‏ترین برنامه‏های هفته دفاع مقدس در شهرستان دامغان بیان کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول