اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالای سمنان:

دامغان رتبه خوبی در مبارزه با قاچاق دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری سمنان گفت: دامغان توانسته است در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان از رتبه خوبی برخوردار شود.

دامغان رتبه خوبی در مبارزه با قاچاق دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدعلیرضا هاشمی ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه حقوقی و قضایی کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان سمنان در سال جاری در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دامغان اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید با جدیت دنبال شود و این وظیفه همه دستگاه‏های متولی در اجرای این طرح است که باید همکاری خوبی با هم داشته باشند.
وی اضافه کرد: رسیدگی به پرونده‏های قاچاق کالا و ارز نیز مهم بوده و باید با کاهش زمان، به آنها رسیدگی شود و امروز این زمان با همکاری و جدیت تعزیرات حکومتی استان به حداقل ممکن رسیده است.
رئیس دبیرخانه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری سمنان گفت: تمام تلاش این است که استان سمنان بتواند در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفقیت‏های خوبی را در کشور کسب کند.
مدیرکل دخانیات استان سمنان نیز در این جلسه افزود: نیم درصد از کشفیات قاچاق کالا و ارز در استان سمنان را کالاهای دخانی تشکیل می‏دهد.
محمدتقی زمانی اضافه کرد: در بازدیدی که از 23 واحد صنفی در شهرستان دامغان صورت گرفت، یک واحد صنفی متخلف در عرضه کالای دخانی شناسایی شد که از این جهت شهرستان دامغان، به عنوان شهر عاری از کالای قاچاق دخانی شناخته شد.
وی از نصب سه پارچه نوشته مبنی بر تخلف صنفی در عرضه کالای قاچاق دخانی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: نصب این گونه پارچه نوشته‏ها در کاهش تخلفات تاثیرگذار بوده و همراهی و همکاری تعزیرات حکومتی در شناسایی بهتر تخلفات و رسیدگی به آنها تاثیرگذار است.
مدیرکل دخانیات استان سمنان بیان کرد: امیدواریم تا پایان سال در هیچ شهرستان استان سمنان کالای قاچاق دخانی مشاهده نشود.
فرماندار شهرستان دامغان نیز گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه مهم بوده و باید همه در اجرای طرح مشارکت کنند.
مرتضی علی‏آبادی افزود: کشف و ضبط 47 دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق در شهرستان دامغان یکی از اقدامات مهم بوده که نمونه‏ای از مبارزه با قاچاق کالا و ارز به حساب می‏آید.
وی گفت: تمام سعی و تلاش مسئولان و اعضای شورای تامین شهرستان دامغان بر این است که بتوانیم در تمام زمینه‏ها موفقیت‏هایی را کسب کنیم و این شهرستان بتواند در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در استان رتبه خوبی را کسب کند.
در این جلسه هر یک از اعضا نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت‏های حوزه کاری خود در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه دادند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول