اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان نخستین جشنواره عکس قاچاق بانه معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره استانی عکس کالاهای قاچاق در بانه با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

برگزیدگان نخستین جشنواره عکس قاچاق بانه معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دبیر اجرایی این جشنواره در مراسم اختتامیه آن در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان، اظهار داشت: 150 اثر از 64 عکاس استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.
بختیار آزادی افزود: نخستین جشنواره استانی عکس کالاهای قاچاق توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی بانه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بانه، فرمانداری و مدیریت آموزش و پروش و همچنین کمیته فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برگزار شد.
وی افزود فراخوان این جشنواره در دو نوبت در هفته‌نامه‌های کثیرالانتشار استان تکثیر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
دبیر اجرایی نخستسن جشنواره استانی عکس کالاهای قاچاق بانه عنوان کرد: تا 21 شهریور ماه امسال بیش از 150 اثر عکس از 64 عکاس به دبیرخانه جشنواره رسید.
آزادی خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره ضمن آماده‌سازی عکس‌ها برای داوری اولیه و کدگذاری عکس‌ها، آثار را به کمیته علمی برای داوری ارائه نمود تا پس از انتخاب از سوی هیئت داوران در نمایشگاهی آثار منتخب در معرض دید عموم قرار گیرند.
وی به اهداف این جشنواره اشاره و  تقدیر و تشکر از فعالان رشته عکاسی استان، نمایش عکس‌های برتر در رابطه با کالاهای قاچاق و اثرگذاری عکس در کاهش پدیده قاچاق کالا به مثابهی یک رسانهی فرهنگی و هنری را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.
 گفتنی است؛ بهنام فتاحی و کاوه نعمت‌پور از شهرستان بانه به صورت مشترک به مقام اول این جشنواره دست یافتند و با اهدای لوح تقدی و یک سکه بهار آزادی از آنان تجلیل شد.
همچنین محمدصدیق کریم‌پور از بانه و کوروش جلالی  از سنندج به مقام دوم رسیدند و  جلال جعفری‌مهرجو نیز به عنوان نفر سوم معرفی شد و از آنان تجلیل شد.
شایان ذکر است؛ آثار منتخب عکاسان نیز در قالب نمایشگاهی در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان بانه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول