اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مبارزه با کالای قاچاق استان مرکزی خبر داد:

توقیف محموله 1.5 میلیارد ریالی کالای قاچاق در اراک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان مرکزی گفت: با هوشیاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی از یک دستگاه کامیون بیش از 1.5 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

توقیف محموله 1.5 میلیارد ریالی کالای قاچاق در اراک
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید میرداودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالای استان با شناسایی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق، آن را در ورودی شهر اراک متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه این محموله از یکی از بنادر جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود، اضافه کرد: راننده یک برگ مجوز گمرکی با عنوان لوازم اداری را به ماموران ارائه می‌کند که در ادامه با هماهنگی به عمل آمده کانتینر مورد بازرسی آنها قرار می‌گیرد.
رئیس اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان مرکزی افزود: ماموران در بازرسی از کانتینر این خودرو مقادیر قابل توجهی کالا شامل 500 کارتن لوازم آرایشی، لوازم کامپیوتر، بی‌سیم و صنایع دستی را به ارزش تقریبی بیش از 1.5 میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.
وی همچنین از کشف بیش از 900 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال از سه دستگاه خودروی سواری خبرداد و افزود: در این رابطه سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
‌معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز از کشف یک هزار و 850 حلقه‌سی دی مبتذل، 3 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق و پلمب چهار واحد صنفی متخلف توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبرداد.
نعمت‌الله رفیعی گفت: به منظور برخورد با توزیع کنندگان اقلام ضد فرهنگی و اجرای ضوابط و مقررات در واحدهای صنفی و اماکن عمومی و کشف تخلفات و جرایم در صنوف، بازدید از برخی اصناف در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قر ار گرفت.
وی افزود: در بازدید از 214 واحد صنفی به صورت محسوس و غیرمحسوس توسط ماموران پلیس اطلاعات به 84 نفر از متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی متخلف تذکر داده شد و از 25 نفر متخلف تعهد اخذ شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: در همین راستا  چهار واحد صنفی متخلف پلمب و یک هزار و 850 حلقه سی‌دی و 3 هزار و 200 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول