اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان خبر داد:

تحویل 100 واحد مسکن مهر در اردکان

خبرگزاری فارس: فرماندار اردکان گفت: 100واحد از منازل مسکن مهر اردکان در آبان‌ماه سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود.

تحویل 100 واحد مسکن مهر در اردکان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، احمد کمالی ظهر امروز در نشست مسکن مهر این شهرستان که با حضور شهردار و جمعی از مسئولان و مجریان این پروژه برگزار شد، بر تکمیل واحدهای فاز یک و تسریع در اجرای فاز دوم تاکید کرد.
وی اظهار داشت: همه مسئولان ذی‌ربط باید به صورت شبانه‌روزی کار کنند تا واحدها در موعد مقرر به صاحبان آن تحویل داده شود.
کمالی طرح مسکن مهر را یکی اساسی‌ترین و مهم‌ترین خدمات دولت نهم و دهم دانست و بیان کرد: هر 15روز یک‌بار جلسات مسکن مهر را تشکیل می‌دهیم و مسائل و مشکلات پیش رو را در شهرهای اردکان و احمدآباد رصد و بررسی می‌کنیم.
وی از واگذاری 100 واحد مسکن مهر در آبان‌ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: 200 واحد باقی مانده نیز 22بهمن‌ماه تحویل متقاضیان خواهد شد و 150واحد فاز دوم نیز در حال انجام است.
کمالی در مورد حل مشکل فاضلاب شهرک مسکن مهر اردکان نیز خاطرنشان کرد: با همراهی خوب مسئولان استان به ویژه مدیرکل آبفای استان مقرر شد که همزمان با تکمیل و بهره‌برداری ازاین پروژه، مشکل فاضلاب نیز برطرف شود.
مدیرعامل تعاونی مسکن مهر اردکان نیز از تکمیل 156 واحد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: بیش از 70 درصد عملیات اجرایی 146واحد باقی مانده نیز انجام شده است.
احمد پورشاه‌محمدی دلیل اصلی تاخیر در واگذاری واحدها به متقاضیان را زمین نامرغوب شهرک مسکن مهر عنوان کرد و بیان کرد: تاخیری در ساخت و تکمیل واحدها نبوده است و علت اصلی تاخیر انجام عملیات زیرسازی و آماده‌سازی زمین سخت و صخره مانند شهرک بوده است.
وی زیربنای واحدهای شمالی و جنوبی را به ترتیب 97 متر و 114متر عنوان کرد و افزود: 132 واحد شمالی و 168 واحد جنوبی در فاز یک این مجموعه قرار دارد و مساحت زمین هر کدام بین 160 تا 168مترمربع است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول