اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی صنعت آب و برق مازندران:

اجرای امربه معروف درست نابودکننده منکرات است

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی صنعت آب و برق مازندران گفت: اجرای امربه معروف درست نابودکننده منکرات است.

اجرای امربه معروف درست نابودکننده منکرات است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام علی بابایی ظهر امروز در نشست بازرسان ستاد احیای امر به معروف و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان احیاگر احکام الهی و ارزش‌های اسلامی و انسانی، نابودکننده منکرات است، بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای همگانی است و نتایجی که از این دو فریضه عاید جامعه بشری خواهد شد بسیار مثبت خواهد بود.
وی با اشاره به احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان گفت: انجام وظایف در امور محوله اداری به بهترین شکل از نمونه‌های بارز مصداق‌های امر به معروف است.
مسئول امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق مازندران ادامه داد: برای فراگیری مسله امر به معروف و نهی از منکر لازم است در کنار فعالیت‌های فرهنگی در ادارات آموزش امر به معروف و نهی از منکر به کارکنان داده شود.
بابایی با بیان اینکه مسله حجاب و عفاف در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند موفق‌تر باشد.
این مسئول از مسئله حجاب به عنوان یکی از ابعاد مهم امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد  و بر حفظ حجاب اسلامی و عفت عمومی در سطح جامعه تاکید کرد.
 
* تذکر زبانی مهم‌ترین بخش امر به معروف است
مدیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ادارات کل استان  مازندران نیز هم در این جلسه با اشاره به اینکه این نشست با هدف گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در آب و فاضلاب مازندران برگزار شده، گفت: ما می‌توانیم با فرهنگ‌سازی مناسب و دادن آموزش‌های برنامه‌ریزی شده  به کارکنان ادارات امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیا کنیم.
محمد فیاض گفت: امر به معروف زبانی یا تذکر لسانی مهم‌ترین بخش امر به معروف و نهی از منکر است که به عنوان یک وظیفه همگانی برای اصلاح و آگاهی بندگان خدا است.
فیاض در ادامه با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه ستاد در راستای تقویت و توسعه امر به معروف و نهی از منکر تشکیل گروهی معتمد برای تبلیغ احیای این مسئله است، خاطرنشان کرد: آموزش همگانی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات تابع باید به‌صورت متمرکز اجرا شود.
مدیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ادارات کل استان مازندران با اشاره به اینکه در سایه امر به معروف و نهی از منکر است که امنیت در جامعه شکل می‌گیرد، اذعان داشت: اجرای این فریضه الهی در آب و فاضلاب مازندران با نظم و دقت بسیار اجرا شده که امیدواریم این روند همچنین با موفقیت ادامه یابد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول