اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس جهاد کشاورزی لارستان:

لارستان قطب تولیدی محصولات استمرار در فارس است

خبرگزاری فارس: کارشناس مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لارستان گفت: این شهرستان به عنوان قطب تولیدی محصولات استمرار استان فارس محسوب می‌شود.

لارستان قطب تولیدی محصولات استمرار در فارس است
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، علی سعیدی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لارستان با دارا بودن افزون بر 500 هکتار سطح زیر کشت محصول سیب‌زمینی و بیش از 200 هکتار سطح زیرکشت محصول پیاز آماده طرح استمرار است.
وی افزود: در حال حاضر کشاورزان سخت‌وش این منطقه اراضی کشاورزی را برای کاشت سیب‌زمینی و پیاز در طرح استمرار آماده می‌سازند.
این کارشناس جهاد کشاورزی در ادامه ابراز داشت: شهرستان لارستان با دارا بودن افزون بر 2 هزار هکتار سطح زیر کشت محصول دانه روغنی کنجد بیشتر سهم سطح زیر کشت و تولید این محصول را در استان پهناور فارس به خود اختصاص داده است.
سعیدی‌نژاد همچنین گفت: کشاورزان این شهرستان با کشت محصول دانه روغن کنجد و بهره‌گیری از ارشادات کارشناسان کشاورزی و استفاده از فناوری‌های نوین این محصول را با کیفیت بسیار مرغوب وارد بازار کنند.
کارشناس مسئول واحد زراعت مدیریت جهاد کشاورزی لارستان در پایان تصریح کرد: لارستان با بخش‌های اوز، بیرم، نیاوریه، جویم، صحرای باغ و مرکزی هم‌اکنون به‌عنوان قطب کشاورزی استان فارس در محصولات استمرار است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول