اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر آیت‌الله محمدی ری‌شهری از مدیریت شهری:

تلاش‌های شهردار فعلی بهتر از شهرداران قبلی بوده است

خبرگزاری فارس: آیت‌الله ری‌شهری با اشاره به تحولات صورت گرفته در شهرری گفت: تلاش‌های شهردار فعلی بهتر از شهرداران قبلی بوده است.

تلاش‌های شهردار فعلی بهتر از شهرداران قبلی بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری در بازدید از پروژه‌های فرهنگی اجتماعی و عمرانی شهرداری منطقه 20 تهران، تحولات صورت گرفته در مدیریت شهری را مناسب ارزیابی کرد و در این ارتباط گفت: شهرداران قبلی فعالیت‌های خوبی داشته‌اند اما فعالیت شهردار فعلی به نسبت گذشته بهتر بوده است.
نماینده ولی فقیه در تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) ضمن بیان این مطالب افزود: تلاش‌های صورت گرفته در سطح شهر ری و شهرداری منطقه 20 تهران بسیار قابل تقدیر است. من پیش از این نیز به این موضوع اشاره کرده‌ام که شهرداران قبلی که در این منطقه حاضر بودند فعالیت‌های خوبی داشتند، اما شهردار فعلی بهتر است و فعالیت‌های بهتری داشته است، امیدواریم خداوند متعال کمک کند و تحول بیشتری در آبادانی و عمران شهر تحقق پذیرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه خاطرنشان کرد: در میان پروژه‌های بسیاری که در این روز بازدید کردیم مجموعه ورزشی جانبازان قمر بنی‌هاشم (ع) از همه شاخص‌تر بود که به عنوان یک مجموعه بزرگ در راستای خدمت‌رسانی به جانبازان سرافراز راه‌اندازی شده است، این مجموعه با توجه به تلاش‌های جانبازان سرافراز در جهاد مقدس کار مناسبی بود که امیدواریم خداوند این خدمت را از کسانی که در این راه نقش داشته‌اند، قبول کند.
وی در پایان نیز در ارتباط با مطالبه اصلی شهرری از مدیریت شهری تهران اشاره کرد: مشکل اصلی شهرری این بوده که از گذشته تاکنون زوائد تهران به شهر ری سرازیر شده و شهرری در این میان مظلوم واقع شده است که البته تلاش‌های خوبی در حل این مشکل صورت گرفته است اما به هر حال باید تلاش بیشتری صورت پذیرد و ما از تمام دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری و مدیریت شهری تهران درخواست داریم که تلاش مضاعف کنند تا شهرری از این مظلومیت رها شود.
آیت‌الله محمدی ری‌شهری صبح امروز از آرامستان امامزاده عبدالله (ع)، ایستگاه‌های مترو شهرری و جوانمرد قصاب، مجموعه‌های ورزشی جانبازان قمر بنی‌هاشم (ع)، سلمان فارسی، سوریان و مدرس، سرای محلات استخر، نفرآباد و هاشم‌آباد، مجموعه شهربانو، کانال‌های عماد آورد و سرخه حصار، بلوار شهید رستگار (جاده امین‌آباد) و دیگر پروژه‌های شهری منطقه 20 بازدید و در پایان نیز از مدیریت شهری تهران تقدیر کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول