اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی قمصر کاشان:

تغییر در شهرداری قمصر ضروری بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قمصر کاشان گفت: شرایطی بر شهرداری قمصر کاشان حاکم شده بود که نیاز به تغییر و تحولات در آن لازم و ضروری به نظر می‌رسید.

تغییر در شهرداری قمصر ضروری بود
حجت‌الاسلام‌ سیدمحسن متقی در حاشیه مراسم معارفه شهردار جدید قمصر کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: مدیریت بومی در شهرداری قمصر موجب سوء استفاده برخی از نیروها و مدیران در سطوح مختلف این شهرداری شده بود که لزوم تغییر و تحولاتی را در شهرداری قمصر ایجاب می‌کرد.
وی شهردار سابق قمصر را مدیری متدین، کارآمد و توانمند خواند و افزود: با وجود چنین ویژگی‌هایی، مدیریت بومی ایشان در شهرداری قمصر موجب‌ سودجویی و سوء استفاده برخی از نیروها و مدیران شهرداری را فراهم آورده بود که نتیجه این امر ضعف مدیریتی مشهود در برخی از بخش‌های شهرداری قمصر بود.
متقی در خصوص دلایل انتخاب و انتصاب شهردار جدید قمصر نیز عنوان کرد: مدیریت‌های اجرایی در شهرداری کاشان و عضویت در شورای اسلامی این شهرستان و نیز فعالیت به عنوان شهردار نوش‌آباد، از جمله مؤلفه‌هایی بود که اعضای شورای اسلامی شهر قمصر اصغر شقایقی را به عنوان شهردار جدید این شهر تأیید و انتخاب کردند.
وی اضافه کرد: تصور شورای اسلامی شهر قمصر کاشان بر این است که با انتصاب شقایقی به عنوان شهردار جدید قمصر، مدیریت قوی‌تر و اقتدار بیشتری در شهرداری قمصر کاشان حاکم می‌شود.  
به گفته متقی از پنج رأی اعضای شورای اسلامی شهر قمصر، شقایقی با کسب چهار رأی موافق به عنوان شهردار جدید قمصر انتخاب و معرفی شد.
رئیس شورای اسلامی شهر قمصر کاشان در ادامه با بیان اینکه یک مدیر توانمند نباید نگران تأمین اعتبار باشد از سوء تدبیر به عنوان عامل اصلی شکست مدیریت‌ها یاد کرد.
متقی ادامه داد: اگر مدیریت قوی باشد اعتبار نیز تأمین شده و اگر سوء تدبیر در میان باشد تمام فرصت‌های به وجود آمده در امور گوناگون از جمله تأمین اعتبار نیز از دست می‌روند.
به گفته وی مدیریت قوی می‌تواند ثروت‌ها را به کار بگیرد و برای مجموعه خود درآمدزا باشد و با حداقل امکانات، حداکثر بهره‌‌وری و استفاده را داشته باشد.
متقی‌ عذرخواهی را نقطه ضعف مدیران دانست و‌ تصریح کرد: مدیریتی که تصمیمی غیرقانونی بگیرد و نتیجه منفی نیز در برداشته باشد، عذرخواهی و تأسف او پذیرفتنی نیست.
رئیس شورای شهر قمصر در پایان با تجلیل از خدمات صادقانه چهار ساله وحید فرخ‌تبار شهردار سابق قمصر اظهار امیدواری کرد تا اصغر شقایقی شهردار جدید این شهر بتواند موجب تحولات شگرفی در این شهر توریستی و مهم شهرستان کاشان شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول