اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه اعلام کرد:

انعقاد تفاهمنامه‌های سرمایه‌گذاری توسط شهرداری ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: تفاهمنامه‌های سرمایه‌گذاری توسط شهرداری ارومیه در زمینه عمران شهری ارومیه منعقد شده است.

انعقاد تفاهمنامه‌های سرمایه‌گذاری توسط شهرداری ارومیه
علیرضا عصمت‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این تفاهم‌نامه حدود 3 هزار میلیارد ریال است.
وی با تاکید بر جذب سرمایه‌گذار توسط شهرداری ارومیه، ‌تصریح کرد: این اقدام در شهرداری ارومیه در سطح ملی و استانی بی‌سابقه بود.
این مسئول در ادامه به انعقاد دیگر تفاهم‌نامه‌های شهرداری ارومیه با سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادها اشاره کرد و افزود: با اداره کل شیلات آذربایجان غربی و نیروی انتظامی نیز تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است.
عصمت‌پرست با تاکید بر عملی شدن این قراردادها، خاطرنشان کرد: عزم داریم این تفاهم‌نامه‌ها روی کاغذ نماند و اجرایی شوند.
وی در ادامه به کشتارگاه‌های موجود که به شهرداری ارومیه وابسته هستند اشاره کرد و گفت: کشتارگاه‌های سنتی برای شهرداری ارومیه توجیه اقتصادی ندارد و نیازی به این کشتارگاه‌ها نداریم.
این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر کشتارگاه‌های شهرداری ارومیه سنتی هستند، اظهار داشت: صنعتی شدن کشتارگاه‌ها در دستور کار قرار دارد.
شهردار ارومیه با اشاره به ظرفیت‌های ارومیه در زمینه دام و طیور، تصریح کرد: ظرفیت‌های مناسبی در ارومیه وجود دارد که در صورت استفاده مطلوب از این ظرفیت‌ها شاهد رشد خوبی در این زمینه خواهیم شد.
عصمت‌پرست افزود: می‌توانیم ارومیه را به شهر ذخیره پروتئین کشور تبدیل کنیم ولی در این زمینه باید از امکانات موجود نهایت بهره را برد.
وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های موجود در تلاش برای حرکت به سوی صنعتی شدن هستیم، اضافه کرد: عزم داریم به سویی حرکت کنیم که از ظرفیت موجود نهایت بهره را ببریم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول