اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ظرفیت 500 هزار شماره صورت می‌گیرد؛

افتتاح مرکز دوم موبایل زنجان در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان گفت: مرکز دوم موبایل استان زنجان با ظرفیت 500 هزار شماره افتتاح می‌شود.

افتتاح مرکز دوم موبایل زنجان در هفته دفاع مقدس
ابوالفضل عسگر بندلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با افتتاح مرکز دوم موبایل در استان زنجان ظرفیت موبایل استان دو برابر می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: این مرکز در هفته دفاع مقدس در استان زنجان افتتاح می‌شود.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت مخابرات ایران افزود: در هفته دفاع مقدس پروژه‌های مختلفی برای افتتاح و کلنگ زنی در نظر گرفته شده است.
بندلو با تاکید بر اینکه شرکت مخابرات ایران به عنوان شرکت مادر در استان مطرح است، یادآور شد: این شرکت مرکز موبایل استان زنجان است، که رسما اعلام نشده است.
وی اضافه کرد: با افزایش ظرفیت موبایل استان و واگذاری 500 هزار شماره از سوی مخابرات استان زنجان به متقاضیان، سرویس دهی توسط این شرکت نیز دو برابر می‌شود.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان وی از توسعه کانال‌های بین مراکز شهری استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت موجود 20 برابر شده است.
عسگر بندلو با اشاره به سرعت بالای اینترنت در استان زنجان تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس اینترنت هوشمند برای نخستین بار در استان راه‌اندازی می‌شود.
وی ادامه داد: مشترکان اینترنت در منازل بدون خرید کارت اینترنتی می‌توانند از اینترنت استفاده کنند.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت مخابرات استان زنجان در فراهم کردن اینترنت هوشمند با شرکت‌های ISP قرارداد دارد، افزود: مشترکان بدون نیاز به کارت اینترنتی و به صورت Dialup از طریق تلفن به اینترنت وصل می‌شوند.
وی اضافه کرد:‌ صورت حساب استفاده از اینترنت هوشمند در قبوض تلفن مشترکان درج می‌شود.
بندلو با بیان اینکه راه‌اندازی اینترنت هوشمند یکی از تسهیلات جدید و ویژه شرکت مخابرات استان زنجان است، تصریح کرد: این خدمات در نخستین مرحله برای  سه شهر ابهر، زنجان و خرم‌دره برنامه‌ریزی شده است.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان خاطرنشان کرد:‌ کلنگ‌زنی فیبر نوری زنجان تا طارم یکی دیگر از طرح‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.
وی یاد‌آور شد: این طرح به منظور بالا بردن  پهنای باند در این مناطق برای ارائه بهتر سرویس و خدمات اینترنتی کلنگ‌زنی می‌شود.
عسگر بندلو با تاکید بر اینکه پهنای باند در استان زنجان دو برابر شده است، ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به 20 درصد ظرفیت خالی وجود دارد.
وی پیش بینی کرد: این ظرفیت تا پایان سال توسط متقاضیان و مشتریان به اتمام می‌رسد.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان اظهار داشت: استان زنجان جز 10 استان مطلوب کشور در ارائه پهنای باند مناسب است و از این نظر مشکلی  وجود ندارد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول