اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات ملایر خبر داد:

افتتاح 4 طرح مخابراتی در ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات شهرستان ملایر گفت: تا پایان هفته دولت چهار طرح مخابراتی به صورت همزمان در شهرستان ملایر افتتاح می‌شود.

افتتاح 4 طرح مخابراتی در ملایر
محمدرضا تاجوک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه همه مناطق شهرستان از تلفن ثابت برخوردار هستند، افزود: آنتن‌دهی تلفن همراه نیز در سراسر شهرستان هیچ مشکلی ندارد.
وی از مجهز شدن ملایر به اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: در این راستا درصدد هستیم که در مناطق روستایی نیز آتنن‌دهی اینترنت پرسرعت را داشته باشیم.
رئیس اداره مخابرات شهرستان ملایر اظهار داشت: در حال حاضر 650 کیلومتر فیبر نوری در شهرستان اجرا شده است و هیچ مشکلی در این راستا در شهرستان وجود ندارد.
وی از افتتاح چهار طرح مخابراتی همزمان با هفته دولت در ملایر خبر داد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان اجرا شده است.
تاجوک طرح‌های افتتاحی را شامل سایت بی‌سیم روستای عشاق و گمری هر کدام با اعتبار 100 میلیون تومان، راه‌اندازی مرکز 256 شماره‌ای شهرک صنعتی سهند با اعتبار 100 میلیون تومان و تقویت آنتن بی تی اس تلفن همراه پارک سیفیه در شهر ملایر با اعتبار 30 میلیون تومان عنوان کرد.
وی در ادامه از واگذاری تلفن ثابت و همراه با متقاضیات در شهرستان ملایر خبر داد و بیان داشت: در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.
رئیس اداره مخابرات شهرستان ملایر در خصوص قطعی اینترنت در برخی ادارات و دستگاه‌ها نیز گفت: این مشکل بیشتر اوقات از سیستم داخلی خود ادارات است و مشکل از طرف مخابرات وجود ندارد و ما متولی واگذاری شبکه‌های اینترنتی هستیم و اگر مشکل از طرف ما باشد حتماً آن را رفع می‌کنیم.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول