اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

37 پروژه مخابراتی در قم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت بهره‌برداری از 37 پروژه مخابراتی استان قم آغاز شد.

37 پروژه مخابراتی در قم افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در مراسم افتتاح 37 طرح و پروژه مخابراتی همزمان با نخستین روز هفته دولت، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به توسعه و پیشرفت استان قم در سال‌های اخیر و تسریع در اجرای پروژه‌های عظیم در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: مخابرات قم از جمله بخش‌هایی است که همپای توسعه و پیشرفت استان گام‌های خوبی در توسعه خدمات مخابراتی و زیرساخت‌های لازم برداشته است.
وی اهتمام جدی به افزایش خدمات مخابرات قم و ایجاد رضایتمندی از سطح خدمات را یادآور شد و با تاکید بر ضرورت سنجش و ارزیابی رضایتمندی مردم نسبت به سطح خدمات ارائه شده، خاطرنشان کرد: کسب رضایتمندی مردم در کنار رشد و توسعه در ارائه خدمات در مخابرات باید مورد توجه باشد.
موسی‌پور با اشاره به بسترها و زیرساخت‌های مخابراتی موجود در استان قم، ضرورت بهره‌گیری از آنها در راستای تبدیل قم به نخستین استان الکترونیک کشور را یادآور شد و افزود: ارائه خدمات مخابراتی و فناوری اطلاعات در قم متناسب با زیرساخت‌ها و بسترهای موجود در آن نیست و باید گستره خدمات این بخش افزایش پیدا کند.
وی ادامه داد: با بهره‌گیری مناسب از زیرساخت‌های موجود در استان و ارائه خدمات گسترده‌تر به مردم، علاوه بر افزایش رضایتمندی‌ شهروندان، شاهد پیشرفت چشمگیر استان در حوزه فناوری اطلاعات خواهیم بود.
استاندار قم همچنین در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت تسریع در رفع مشکلات راه‌اندازی مترواترنت در این استان، بیان داشت: با بهره‌برداری از این سیستم، تمام خدمات زیرپوشش آن باید در اختیار مردم قرار گیرد.
انتهای پیام/ک30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول