اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات سبزوار خبر داد:

افتتاح 3 طرح مخابراتی مرکز توحید سبزوار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات سبزوار از افتتاح 3 طرح مخابراتی مرکز توحید سبزوار همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح 3 طرح مخابراتی مرکز توحید سبزوار
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، همزمان با هفته دولت و با حضور سردار غفاری معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی، مدیرکل کار و امور اجتماعی خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار سبزوار و جمعی از مسئولان سبزوار، سه طرح مخابراتی مرکز تلفن توحید واقع در شهرک توحید سبزوار به بهره‌برداری رسید.
حامد خواستار در این مراسم اظهار داشت: توسعه سوئیچ مرکز توحید به میزان سه هزار شماره، اینترنت پر سرعت در همه مراکز بخش‌ها و طرح فیبر اکسس از جمله این طرح‌های افتتاحی است.
وی با بیان اینکه توسعه سوئیچ مرکز توحید از بهترین و مجهزترین اموری است که در استان خراسان رضوی احداث شده است، افزود: سبزوار دارای پنج مرکز پرظرفیت مخابرات و 140 مرکز کم ظرفیت روستایی است که بعد از مشهد دارنده رتبه دوم استانی است.
وی با اشاره به اینکه در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای اصل 44 در سال 88 مخابرات ایران  به بخش خصوصی واگذار شد، اظهار داشت: 130هزار تلفن ثابت در شهرستان و 80 هزار شماره در سبزوار با ظرفیت نفوذ 35 درصد وجود دارد.
رئیس اداره مخابرات سبزوار از اینترنت پر سرعت در همه مراکز بخش‌ها خبر داد و تصریح کرد: این مهم امروز با ظرفیت 500 پرت به بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به اجرا شدن بحث فیبر اکسس در توحید شهر اظهار داشت: از این طریق به نیروی انتظامی، دانشگاه تربیت معلم، روستاهای قز و سنگ سفید و پدافند غیر عامل سرویس‌دهی می‌شود.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول