اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گلستان انجام شد؛

افتتاح متمرکز 51 پروژه مخابراتی در گلستان

خبرگزاری فارس: 51 طرح و پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال امروز به صورت متمرکز با حضور استاندار گلستان در این استان افتتاح شد.

افتتاح متمرکز 51 پروژه مخابراتی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این مراسم با حضور استاندار گلستان، جمعی از مسئولان استانی و کارکنان شرکت مخابرات استان برگزار شد.
استاندار گلستان نیز در این مراسم به بیان انتظارات خود از مجموعه مخابرات استان پرداخت.
جواد قناعت گفت: امیدواریم شرکت مخابرات استان به عنوان شرکتی پیشتاز در توزیع ارتباطات و اطلاعات قرار گیرد.
وی ادامه داد: به کارگیری از نسل جدید تکنولوژی ارتباطی و فناوری اطلاعات با همگرایی در ارائه سرویس اطلاعات، فراهم کردن اینترنت پرسرعت در تمام شهرها و روستاهای استان و پوشش کامل ارتباطات سیار در تمام جاده‎های استان از جمله انتظارات استاندار گلستان از شرکت مخابرات است.
به روز رسانی واگذاری خدمات تلفن‎های ثابت و سیار و ارتقا جایگاه مخابرات استان در سطح کشور از دیگر خواسته‎های استاندار در این جلسه بود.
استاندار گلستان در این مراسم با ابراز خرسندی از گزارش‎دهی شرکت مخابرات گلستان به تمام دستگاه‎های اجرایی تاکید کرد: تغییر در انعکاس گزارش برای مخاطب رویکرد یک نوع نوآوری به شمار می‌رود و رویکرد اغنایی را در کشور دنبال می‎کند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز طی گفت‎وگویی از طریق ویدئو کنفرانس، شرکت مخابرات ایران را تنها شرکت خصوصی فراگیر کشور معرفی کرد و متذکر شد: تعامل بیش از پیش با دستگاه‌های اجرایی را در پیش داریم.
وی با بیان اینکه هر آنچه که مردم از ما به عنوان ارتباطات اصلی کشور خواسته باشند به آنها می‎دهیم، گفت: با هدف رضایت مشتری تغییر کل شبکه مخابراتی و ارائه آن به نسل جدید از برنامه‎های دو ساله شرکت مخابرات است.
این مسئول اذعان داشت: با وضعیت پیش‎بینی شده مخابرات ایران به عنوان نخستین اپراتور مخابراتی خاورمیانه شناخته شده و طی برنامه پنج ساله جزو 10 اپراتور نخست دنیا به شمار می‎آید.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول