اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرعه‌کشی در سالن کبکانیان تهران؛

حریفان استانداری قم در لیگ برتر کاراته مشخص می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم کاراته استانداری قم گفت: حریفان تیم کاراته استانداری قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور با قرعه‌کشی این رقابت‌ها مشخص می‌شود.

حریفان استانداری قم در لیگ برتر کاراته مشخص می‌شوند
رضا رحیمی‌موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه امروز قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر کاراته در آستانه آغاز فصل جدید این دوره از مسابقات با حضور مسئولان تیم‌های لیگ برتری در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به در پیش بودن فصل جدید مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور، بیان کرد: قرعه‌کشی مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول کاراته باشگاه‌های کشور در حضور نمایندگان باشگاه‌ها و مسئولان سازمان لیگ فدراسیون کاراته، امروز در تهران انجام می‌پذیرد.
سرپرست تیم کاراته استانداری قم در ادامه با اشاره به برنامه‌های فدراسیون کاراته برای برگزاری مسابقات فصل جدید لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور، عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر کاراته کشور از هفتم مهر در تهران آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: تیم کاراته استانداری قم نیز با حمایت‌های همه‌جانبه استاندار قم که علاقه بسیار زیادی به توسعه بیش از پیش ورزش استان قم در عرصه‌ها و رشته‌های مختلف دارد، در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور حضور خواهد یافت.
رحیمی‌موحد ابراز کرد: در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور نیز از حمایت‌های خوب استانداری قم برخوردار بودیم و با حضور چهره‌های مطرح کاراته قم هم در کادر فنی و هم در بین نفرات در لیگ برتر به مصاف حریفان رفتیم.
وی با اشاره به زمان اندک باقی مانده تا آغاز فصل جدید لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور اظهار کرد: هدف مجموعه پر تلاش تیم کاراته استانداری قم این است که با برخورداری از کادر فنی توانمند و همچنین چهره‌های موفق کاراته قم بتوانیم به عنوان نماینده استان کاراته‌خیز قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیمی مدعی باشیم.
سرپرست تیم کاراته استانداری قم عنوان کرد: حتی سال گذشته آنقدر تیمی خوب و توانمند بودیم که به مسابقات کاپ جهانی کاراته در کشور هند که از جمله رقابت‌ها مهم بین‌المللی رشته کاراته در دنیا به شمار می‌رود نیز دعوت شدیم.
وی تصریح کرد: چنانچه شرایط حضور تیم کاراته استانداری قم در این مسابقات مهم برون‌مرزی فراهم می‌شد، با توجه به اینکه اعضای تیم از چهره‌های مطرح کاراته کشور نیز بودند و بیشتر آنها از سابقه حضور در رقابت‌های معتبر و رسمی کاراته برخوردار بودند، قطعا توانایی این را داشتیم تا در این میدان بین‌المللی توان بالای کاراته ایران و استان قم را به نمایش بگذاریم.
رحیمی موحد با اشاره به عملکرد این تیم در لیگ برتر کاراته فصل قبل کشور، اضافه کرد: مسابقات لیگ از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و کاراته‌کارهای تیم استانداری قم با ارائه بهترین نمایش و تمام توان خود، برابر حریفان تلاش زیادی را برای موفقیت در راه صعود به سوپر لیگ کاراته کشور انجام دادند اما قطعا در لیگ جدید با تدابیر بهتر تیمی قوی به مصاف حریفان خواهد رفت که متشکل از کاراته‌کاهای توانمند قمی هم در کادر نفرات و هم در کار فنی و مدیریت است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول