اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهرماه امسال صورت می‌گیرد؛

کاراته‌کاهای قمی در راه مسابقات جوانان جهان

خبرگزاری فارس: دو کاراته‌کای قمی مهر ماه امسال به رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در کشور مالزی اعزام می‌شوند.

کاراته‌کاهای قمی در راه مسابقات جوانان جهان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از جمع سه کاراته‌کای قمی مدال‌آور از مسابقات قهرمانی آسیا که بعد از این پیکارها در اردوی جدید تیم ملی جوانان خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌کردند، حضور دو نفر آنها در مسابقات جوانان جهان مسجل شده است.
این در حالی است که به محض پایان پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی جوانان آسیا در کشور چین، ملی‌پوشان جوان کاراته کشورمان در تمرینات و اردوهای آماده سازی حضور یافتند تا بدون از دست دادن فرصت برای مسابقات جهانی آماده شوند.
مسابقات کاراته قهرمانی جهان در کشور مالزی برگزار می‌شود و حضور مقتدرانه تیم ملی کاراته جوانان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها یکی از اهداف مهمی است که فدراسیون کاراته و سرمربی این تیم یعنی علیرضا کتیرایی قصد تحقق آن را دارند.
کتیرایی از قهرمانان ارزنده کاراته قم و کشور در سال‌های دهه ۷۰ است که افتخارات متعددی در عرصه رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان و همچنین بازی‌های آسیایی و رویدادهای بین‌المللی دارد و در حال حاضر سرمربی تیم ملی جوانان است.
دو کاراته کای قمی نیز در ترکیب تیم ملی کاراته رده سنی جوانان کشورمان بعد از موفقیت‌های ارزنده‌ای که در رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان آسیا در کشور چین و در شهر گوانگ جو این کشور به دست آورد، اکنون آماده رقابت‌های قهرمانی جهان می‌شوند.
در ترکیب تیم ملی کاراته جوانان کشورمان در راه مسابقات قهرمانی جهان سه کاراته‌کای خوش آتیه قم حضور داشتند که از قضا هر سه کاراته کا در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب مدال شدند اما از بین این سه نفر تنها دو کاراته کا راهی مسابقات جهانی مالزی خواهند شد.
این سه کاراته‌کای جوان و ارزنده، محمد شایگان، مهدی عافیتی و علی نجفی هستند که در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در کشور چین، شایگان و نجفی موفق به کسب مدال طلا و مقام قهرمانی شدند و عافیتی به مدال برنز دست یافت.
از بین این کاراته‌کاهای جوان که در کنار سایر نفراتی که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند و به اردوی جدید تیم ملی کاراته جوانان کشورمان دعوت شدند، علی نجفی در وزن منهای 63 کیلوگرم رده سنی 14 و 15 سال و محمد شایگان در وزن منهای 55 کیلوگرم رده سنی 16 و 17 سال به مسابقات جهانی مالزی اعزام خواهند شد.
پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی جوانان جهان در کشور مالزی از بیست و یکم تا بیست و چهارم مهر ماه امسال در شهر کوالالامپور این کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول