اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای کسب آمادگی حضور در مسابقات جهانی صورت می‌گیرد؛

حضور کاراته‌کاهای قمی در جایزه بزرگ ترکیه

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای قمی همراه با تیم‌های ملی کاراته رده سنی جوانان و امید کشورمان در مسابقات جایزه بزرگ ترکیه برابر حریفان به روی تاتامی می‌روند.

حضور کاراته‌کاهای قمی در جایزه بزرگ ترکیه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که کمتر از یک ماه به زمان برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی جهان باقی مانده است، کاراته‌کاهای کشورمان نیز در رده‌های سنی مختلف خود را با تمام توان برای درخشش در پیکارهای جهانی آماده می‌کنند.
موفقیت و درخشش در عرصه رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان همچون مسابقات قهرمانی آسیا که یک ماه قبل در کشور چین برگزار شد، مهمترین هدف دست اندرکاران کاراته کشورمان است و برای همین منظور فدراسیون این رشته تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته است تا بهترین شرایط از هر نظر برای بهبود آمادگی ملی‌پوشان کاراته کشورمان فراهم شود.
یکی از اقداماتی که فدراسیون کاراته برای افزایش توان و البته محک میزان آمادگی ملی پوشان کاراته کشورمان در نظر گرفته است، حضور تیم‌های ملی جوانان و امید زیر 21 سال در مسابقات مهم برون مرزی است تا سنجش خوبی از شرایط آمادگی کاراته‌کاهای ملی پوش صورت بگیرد.
فدراسیون کاراته حضور در مسابقات جایزه بزرگ کاراته در کشور ترکیه را که گویا قرار است با شرکت کاراته‌کاهای نزدیک به 30 کشور مطرح دنیا در این کشور برگزار شود را برای تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی جوانان و امید در نظر گرفته است.
برای همین منظور تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی جوانان و امید زیر 21 سال کشورمان روزهای پایانی این هفته در مسابقات جایزه بزرگ کاراته ترکیه شرکت خواهند کرد در جدال برابر حریفان قدر شرکت کننده در مسابقات از کشورهای مختلف دنیا، به خوبی خود را مورد ارزیابی قرار دهند.
در حالی که هدایت تیم‌های ملی جوانان و امید زیر 21 سال کاراته کشورمان به علیرضا کتیرایی ستاره دهه 90 و اوایل سال‌های 2000 میلادی بر عهده دارد، این تیم با ترکیبی متشکل از 16 کاراته‌کا و همراه راهی کشور ترکیه خواهد شد.
در حالی که سه کاراته کای امید در تیم اعزامی کشورمان حضور دارند، ملی پوشان کاراته جوانان و امید زیر 21 سال کشورمان روز بیست و سوم شهریور ماه برای حضور درمسابقات جایزه بزرگ ترکیه عازم این کشور می‌شوند.
محمد شایگان و علی نجفی دو کاراته‌کای قمی عضو تیم ملی جوانان کاراته کشورمان هستند که بعد از درخشش در مسابقات کاراته قهرمانی جوانان آسیا در کشور چین که حدود یک ماه قبل در شهر گوانگ‌جو این کشور برگزار شد، مورد توجه و نظر کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند تا در مسابقات جهانی مالزی نیز شرکت کنند.
خاطرنشان می‌شود این دو کاراته‌کای قمی در حالی تیم ملی کاراته جوانان کشورمان را ‌اواخر مهرماه در مسابقات جهانی مالزی همراهی می‌کنند که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین با کسب برتری قاطع برابر تمام حریفان خود به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافتند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول