اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

روان‌سازی ترافیکی در 50 نقطه تقاطع‌های اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان گفت: تا اوایل مهرماه برای 50 نقطه تقاطع‌های معابر اصلی روان‌سازی ترافیکی صورت می‌گیرد.

روان‌سازی ترافیکی در 50 نقطه تقاطع‌های اصفهان
مسعود بنده‌خدا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه روزهای پایانی تعطیلات تابستانی با بازگشایی مدارس دچار ترافیک سنگین در خیابان‌ها می‌شویم، اظهار داشت: برای کنترل گلوگاه‌های شهری و نیز معابر که تردد زیاد خودرو دارند، طرح حذف پارک حاشیه‌ای را در نظر گرفته‌ایم.
وی با بیان اینکه طرح حذف پارک حاشیه‌ای و نیز ایجاد مسیرهای ویژه اتوبوس در حال اجرا است، افزود: گلوگاه ترافیکی به طور عمده در معابر اصلی و شریانی راه‌ها قرار دارد.
مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان با تاکید به اینکه دنبال گلوگاه‌ها هستیم تا روان سازی شود، تصریح کرد: این روان سازی در رینگ دوم ترافیک شهری صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: رینگ دوم، شامل خیابان‌های اصلی سروش، بزرگمهر، سجاد، سعادت آباد، دانشگاه، ارتش و نیز خیابان شهید بهشتی، کاشانی، وحید، حکیم نظامی، مسجد سید، صمدیه، عبدالرزاق، ولیعصر، کاوه و توحید است.
بنده خدا اضافه کرد: در حال حاضر برای حریم تقاطع‌ها توقف مطلق ممنوع در حال نصب و در ابتدای مهر ماه تکمیل می‌شود.
وی همچنین از روان سازی ترافیکی در 50 نقطه تقاطع‌ها خبر داد و گفت: به زودی روان سازی گلوگاه‌ها و حذف پارک حاشیه‌ای صورت می‌گیرد.
مدیر ترافیکی شهری اصفهان بیان داشت: به منظور سهولت، رفت و آمد ایستگاه اتوبوس در خیابان سعادت آباد تغییر کرده و توقف حاشیه حذف پارک در آن منطقه حذف شده است.
وی افزود: خط ویژه اتوبوس و تغییر ایستگاه برای رفع معضل ترافیکی در خیابان دانشگاه بود.
بنده خدا در مورد حذف درختان به منظور احداث خطوط بی. آر. تی اظهار داشت: گذر این خطوط بین درختان و به نحوی سازگار با طبیعت است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول