اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رزن:

پارک ترافیک رزن 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: شهردار رزن گفت: پارک ترافیک رزن با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که برای تملک زمین آن اعتباری بیش از یک میلیارد و 582 میلیون ریال هزینه شده است.

پارک ترافیک رزن 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
محمدمهدی خداکریمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رزن با بیان اینکه شهرداری رزن در سال جاری 15 پروژه مهم در دست احداث دارد، اظهار کرد: با تکمیل این پروژه‌ها شهرستان رزن در اکثر زمینه‌ها به ویژه آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها نمونه خواهد بود.
وی گفت: برای رفاه حال مسافران پروژه‌های متعددی در پارک ملت شهرستان رزن به اتمام رسیده که توانسته این پارک را به عنوان پارک نمونه در خدمت‌رسانی به مسافران و مردم شهرستان در سطح استان معرفی کند.
شهردار رزن خاطرنشان کرد: در سال جاری در پارک ملت این شهر عملیات محوطه‌سازی، جدول‌گذاری، زیرسازی، ایجاد پارکینگ، سنگ‌کاری، تأسیسات روشنایی و آب، کاشت فضای سبز، نصب وسایل تندرستی و نصب پل روی رودخانه که همگی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 200 میلیون ریال انجام شده است.
وی بیان کرد: بعضی از طرح‌ها از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است به طوری که ایجاد پارک ترافیک با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که برای تملک زمین آن اعتباری بیش از یک میلیارد و 582 میلیون ریال هزینه شده است.
خداکریمیان در ادامه به مهم‌ترین اقدامات شهرداری رزن در  سال جاری اشاره کرد و گفت: جدول‌گذاری و جوی‌کشی به طول 6 هزار متر، زیر سازی به طول 30 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون ریال از اقدامات مهم دیگر است که بسیاری از آنها به اتمام رسیده و برخی پروژه‌ها نیز در حال انجام است.
وی گفت: برای تسریع در عبور و مرور و همچنین افزایش امنیت عابران پیاده و دانش‌آموزان در شلوغ‌ترین نقطه شهر نخستین پل عابر‌پیاده نصب شده که در آینده نزدیک پله برقی این پل نیز نصب می‌شود.
شهردار رزن ضمن تقدیر و تشکر از مردم قدرشناس شهرستان خواستار همفکری و همکاری بیشتر مردم در راستای عمران و آبادانی این شهر و خدمت‌رسانی هر چه بهتر شهرداری به شهروندان شد.
وی در پایان گفت: شهرداری رزن با همکاری شورای شهر توانسته است خیابان‌ها و کوچه‌های دارای مشکل آسفالت از گذشته‌های دور را رفع کند و در تلاش هستیم تمام کوچه و خیابان های باقیمانده را نیز هر چه سریع‌تر زیرسازی و آسفالت کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول