اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد خبر داد:

اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش ترافیک مهر ماه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نظرآباد از اجرای تمهیدات و برنامه‌های لازم به منظور کاهش ترافیک با آغاز سال تحصیلی جدید در این شهرستان خبر داد.

اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش ترافیک مهر ماه
به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، ابراهیم کسائیان شامگاه شنبه در نشستی به منظور هماهنگی برنامه‌های اول مهر ماه که در فرمانداری نظرآباد برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی امور و خدمات‌رسانی اقدامات لازم را به منظور آغاز سال تحصیلی در شرایط مطلوب انجام داده‌اند.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین این برنامه‌ها تنظیم و کاهش ترافیک همزمان با آغاز سال تحصیلی است؛ در این راستا برنامه‌هایی برای تسهیل در عبور و مرور دانش‌آموزان و اولیای مدارس برای حضور صحیح، عاری از خطر و بی‌وقفه در محیط‌های آموزشی طراحی شده است.
کسائیان نصب چراغ راهنما، اصلاح و بازگشایی معابر و ایجاد ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان نظرآباد پیش از آغاز سال تحصیلی جدید انجام داد‌ه‌اند.
وی اصلاح و بهسازی پیاده‌روهای شهرستان نظرآباد را از اقدامات انجام شده برای ورود به ماه مهر عنوان کرد و گفت: برنامه‌های دیگری از جمله جمع‌آوری دست‌فروش‌ها و ایجاد فضاهای سبز و همچنین رفع سد معبر از جمله کارهایی است که باید تا پیش از بازگشایی  مدارس در این شهرستان به انجام شود.
کسائیان در ادامه سخنان خود بر توسعه و تجهیزات مدارس این شهرستان تأکید کرد و افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی مدارس نظرآباد را به روز کرده و تجهیزات مورد نیاز برای تحقق این مهم نظیر آزمایشگاه و کتابخانه را در این اماکن ایجاد کنیم.
وی تاکید کرد: اجرای این برنامه‌نیازمند همراهی دستگاه‌های مربوطه و به طور کلی همکاری‌های میان دستگاهی‌ است تا شاهد ارتقاء امکانات و فضاهای آموزشی در شهرستان نظرآباد باشیم.
فرماندار نظرآباد در بخش دیگری از سخنان خود بر نظارت جدی و کامل برای نحوه قیمت‌گذاری کرایه تاکسی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: یکی از گلایه‌های شهروندان مربوط به برخی افزایش‌های غیر قانونی کرایه تاکسی است، که تلاش کردیم امسال با این معضل کمتر مواجه باشیم.
کسائیان در پایان خاطرنشان کرد: به همین منظور ادارات مربوطه به ویژه تاکسی‌رانی بازرسان ویژه‌ای را فعال کرده و به صورت مستمر بر اقدامات دارندگان تاکسی در اخذ کرایه نظارت می‌کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول