اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بدون حضور بخش خصوصی به اهداف افق 1404 نمی‌رسیم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان ضرورت حضور بخش خصوصی در همه حوزه‌ها و لزوم سرمایه‌گذاری گسترده توسط این بخش گفت: بدون حضور بخش خصوصی به اهداف افق 1404 نمی‌رسیم.

بدون حضور بخش خصوصی به اهداف افق 1404 نمی‌رسیم
 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد امروز در بازدید از برخی روستاهای شهرستان دنا در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آن‌چه که این کشور را در مقابل فتنه‌های متعدد خارجی و داخلی بیمه کرد، حماسه دفاع مقدس بود.
مقام عالی اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلاوری‌های مردم این استان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: گوشه‌ای از این حماسه‌ها در طی چند ماه اخیر و در مبارزه با گروهک‌های منافق و معاند به نمایش گذاشته شد که اهدا شهیدان گرانقدر چند ماهه اخیر خود سندی آشکار در این زمینه است.
 به رغم همه مانع تراشی دشمنان، دولت با عزم جدی تمام اختیارات و توان اجرایی خود را به‌کار گرفته تا با کمک و همراهی مردم و مشارکت بخش خصوصی با افزایش توان مدیریتی و سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید را با استمرار تلاش‌ها و فعالیت‌ها به سامان برساند.
 نیکزاد اظهار داشت: امروزه مردم ما می‌بینند و لمس کرده‌اند که دولت در بحث زیر ساخت‌ها با تمام توان در حوزه راه‌ها، صنعت، کشاورزی، خدمات، احیاء جنگل و مرتع، سدسازی، مسکن، اشتغال و کارآفرینی بر مدار توسعه و تحول قرار دارد. 
 به گفته نیکزاد، مردم ما به این مهم توجه دارند که توان مالی دولت محدود است و به این باور و اطمینان هم رسیده‌اند که می‌توانیم با مشارکت و سرمایه‌گذاری در توسعه صنایع، ایجاد فرآیند فرآوری و ارزش افزوده به بهره بیشتری دست یابیم و در بازارهای جهانی مشارکت و رقابت کنیم. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تربیت نیروی انسانی متعهد، کارآمد و خلاق، مدیریت منابع در عرصه تولید و اقتصاد، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و مدیریت در استفاده از منابع جهت تولید ثروت بیشتر و اشتغالزایی پایدار، آموزش‌های فنی و تخصصی در همه سطوح بخش‌های مختلف و حرکت در راستای سیاست‌های کلان نظام و برنامه‌ها و سیاست‌های دولت را ضرورت توسعه و تحول در استان دانست.
نیکزاد تصریح کرد: برای هدف‌گذاری و رسیدن به برنامه 1404 که مد نظر مقام معظم رهبری است، در این استان که برخوردار از منابع غنی نفت و گاز، آب‌های جاری فراوان، استعدادها و توانمندی‌ها بالای کشاورزی، صنایع وابسته و تبدیلی و نیروی کار جوان است، نیاز به مشارکت و حضور جدی بخش خصوصی در عرصه کار و تولید دارد. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید با فراهم کردن زمینه، همه را ترغیب و تشویق کرد تا قبل از ورود به عرصه سرمایه‌گذاری، تولید و فعالیت، کار و تلاش، آموزش‌های عملی و کاربردی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
 نیکزاد یادآور شد: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید به عنوان یک سند زنده برای آزادی‌خواهان و مبارزین علیه استکبار جهانی به ثبت رسیده و تا ابد ماندگار خواهد ماند و مادامی که بر مسیر آرمان‌های انقلاب، شهداء، امام و رهبری معظم هستیم، روز به روز بر عزت و اقتدار، پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور افزوده و دشمنان استکباری کاری از پیش نخواهند برد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول