اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

بستر فعالیت بخش خصوصی در قزوین فراهم است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین گفت: بستر خوبی برای فعالیت توسط بخش خصوصی در استان فراهم است.

بستر فعالیت بخش خصوصی در قزوین فراهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباسعلی درافشانی ظهر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصصی مهرگان بیان کرد: قزوین در بحث حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری تلاش و خدمات قابل توجهی داشته است و در صنعت، کشاورزی و گردشگری استانی پیشرو است و عموم تسهیلات تخصیصی در استان به این بخش هدایت می‌شود.
وی ادامه داد: قزوین یکی از استان‌های منحصر به فرد به لحاظ تلاش در حوزه خدمات است به طوری که بخش عمده و قابل توجهی از تسهیلات مختلف که در قالب حمایت دولت و بخش خصوصی به استان ابلاغ شده به بخش خدمات و درمان سوق داده شده است و این بخش از گذشته مدنظر مسئولان استان بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین با اشاره به اهمیت حوزه سلامت اضافه کرد: بحث سلامت، انسان سالم و ارتقای شاخص‌های سلامت در اسناد بالادستی نظیر چشم‌انداز وجود دارد و توجه مسئولان به سلامت و تأمین رفاه مردم جامعه از این منظر است.
وی عنوان کرد: مدیران نظام از گذشته و حال توجه به بخش خصوصی و توسعه بخش خصوصی و واگذاری امور به مردم داشته و دارند به طوری که امام خمینی (ره) نیز در خصوص واگذاری امور به مردم فرمودند هرجا مردم تمایل داشته باشند کاری را انجام دهند و باری را از دوش مردم بردارند دولت نباید آنجا دخالت کند.
درافشانی تصریح کرد: این مباحث نظری به صورت قانون درآمده و برای همه مدیران به صورت وظیفه ابلاغ شده است که امور مختلف و آنجا که مردم می‌توانند فعالیت‌های مختلف انجام دهند به آنها واگذار شود و این موضوع به ویژه در حوزه درمان به لحاظ توانمندی موجود مورد توجه است.
وی با اشاره به قانون مدیریت خدمات کشوری اعلام کرد: بر اساس این قانون دستگاه‌های دولتی باید به امور حاکمیتی پرداخته و تصدی‌گری خود را کاهش دهند و بر اساس قانون برنامه پنجم 20 درصد از وظایف امور تصدی‌گری در دستگاه‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین خاطر نشان کرد: بستر خوبی برای ادامه فعالیت توسط بخش خصوصی فراهم است و ثابت شده هرجا در نظام جمهوری اسلامی به مردم مراجعه کردیم کارها با موفقیت و بهره‌وری بیشتر ادامه یافته است و نمادی از فراهم بودن این بستر افتتاح این بیمارستان است.
وی با اشاره به تسهیلات پرداختی به این بیمارستان عنوان کرد: نزدیک به 10 میلیارد تومان در این بیمارستان توسط مجریان طرح سرمایه‌گذاری شده است که 2 میلیارد تومان به صورت تسهیلات بانکی بوده است و امیدواریم باقی مانده مشکلات نیز برطرف شود.
درافشانی اعلام کرد: به لحاظ تخصصی و رقابتی بودن ارائه خدمات درمانی، توجیه اقتصادی طرح‌های درمانی و خدماتی بالا است و علاوه بر منافع مادی، اگر در اقدامات رضای خداوند نیز مدنظر باشد منافع و توجیه اقتصادی و معنوی اجرای طرح‌ها بیشتر خواهد شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول