اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه دایمی جشنواره ملی مشاعره رضوی خبر داد:

حضور 550 شاعر از 30 استان در جشنواره مشاعره رضوی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه دایمی جشنواره ملی مشاعره رضوی دربوشهر گفت:550 نفر از 30 استان در ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی شرکت کرده‌اند.

حضور 550 شاعر از 30 استان در جشنواره مشاعره رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زینب‌ عوض پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ششمین جشنواره ملی مشاعره با حضور چشمگیر داوطلبان و رشد 30 درصدی برگزار می‌شود و امیدواریم با برپایی باشکوه این برنامه به عنوان یکی از برترین برنامه‌های نهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) قرار گیریم.
مسئول دبیرخانه جشنواره ملی مشاعره رضوی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم این جشنواره در بخش اطلاع رسانی به عنوان یکی از برترین‌های نهمین جشنواره امام رضا(ع)  انتخاب شود.
کمیته داوران متشکل از دو نفر از شاعران برجسته استان تماس‌های تلفنی خود را با بیش از 500 نفر از داوطلبان برای انتخاب 80 نفر از برترین‌ها آغاز کردند.
مسئول دبیرخانه جشنواره مشاعره رضوی خاطر نشان کرد: در بخش تبلیغات و اطلاع رسانی نیز هماهنگی لازم برای تبلیغات محیطی و رسانه‌ای به طور کامل انجام شده و به مرحله اجرا وارد شده است.
عوض پور ادامه داد: کمیته‌های فرهنگی و هنری و افتتاحیه و اختتامیه و حراست همگی فعالیت خود را برای برپایی هر چه با شکوه این رخداد عظیم آغاز کرده و همگی در این تلاش هستند برنامه با کیفیت هر چه تمام‌تر برگزاری و نتایج آن مفید، مؤثر و از پیام دهی خوبی برخوردار باشد.
این مقام مسئول در جشنواره مشاعره رضوی همچنین گفت: تندیس ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی از سری برنامه‌های جشنواره فرهنگی هنری امام رضا«ع» طراحی و آماده ساخت شد.
عو‌ض‌پور اضافه کرد: ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی 13و14مهر در محل مجتمع فرهنگی هنری نهم دی بوشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول