اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ارشاد هرمزگان خبر داد:

راهیابی 3 نمایش از هرمزگان به جشنواره مریوان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از راهیابی سه اثر نمایشی از شهرستان میناب و جزیره قشم به ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی مریوان خبر داد.

راهیابی 3 نمایش از هرمزگان به جشنواره مریوان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انوشیروان صبح امروز طی جلسه‌ای با حضور مسئولان فرهنگی گفت:‌ هنرمندان هرمزگانی در رشته‌های مختلف هنری طی چند سال اخیر با حضور در جشنواره‌های مختلف توانسته‌اند به خوبی شایستگی‌های خود را نشان دهند.
وی افزود: تئاتر در استان هرمزگان از قدمت و اعتبار خاصی برخوردار است، به ویژه در شهرستان میناب که این هنر با آداب و رسوم مردم عجین شده است.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر مریوان یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های نمایش خیابانی است و تمام گروه‌های نمایشی برای حضور در این رقابت سالیان سال است که تلاش و ممارست می‌کنند.
پیشدار در ادامه به معرفی نمایش‌های راه یافته به جشنواره مریوان پرداخت و تصریح کرد: نمایش "دیو گار"  نوشته حبیب ا... ناصری و به کارگردانی حسن سبحانی از شهرستان میناب، نمایش "جهان زیر پای آیین ماست" نوشته ایوب رحیمی و کارگردانی مشترک حسن سبحانی و باقر رمضان‌زاده از میناب و نمایش "هیکل" نوشته علی ذاکری و کارگردانی حسین محمدحسینی به ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی مریوان راه یافتند.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای آنها بیان داشت: هم اکنون استان هرمزگان به یمن حضور هنرمندان متعهد و کوشا توانسته است به یکی از مدعیان جدی هنر نمایش در کشور در آید.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول