اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور انجام می‌شود؛

فرایند 3 فعالیت کشاورزی به صورت الکترونیکی در دیر

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیر بوشهر گفت: برای نخستین‌بار در کشورفرآیند سه فعالیت کشاورزی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دیر به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

فرایند 3 فعالیت کشاورزی به صورت الکترونیکی در دیر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عیسی محمد دوست ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهینه به ارباب رجوع و جلوگیری از تردد و حضور فیزیکی غیر ضروری کشاورزان تمامی مراحل در خواست تغییر کاربری اراضی زراعی و ثبت نام اجرای طرح آبیاری تحت فشار و ثبت نام خطوط انتقال آب در شهرستان دیر و استان بوشهر به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وی افزود: کشاورزان، زارعان و متقاضیان می‌توانند برای استفاده از خدمات الکترونیکی این فرایند با آدرس www.jahadd.com مراجعه کنند.
مدیر جهاد کشاورزی دیر تصریح کرد: شهرستان دیر در بسیاری از بخش‌های کشاورزی حرفی برای گفتن دارد و در برخی از بخش‌ها در کشور نیز دارای جایگاه ویژه‌ای است.
وی افزود: در فصل برداشت گوجه فرنگی همواره نام شهرستان دیر به گوش می‌رسد و در بخش صید میگو نیز همواره بندر دیر به عنوان بزرگ‌ترین بندر صیادی شناخته شده است.
محمد دوست اضافه کرد: دیر قطب کشاورزی استان بوشهر است و بیشتر زمین‌های این شهرستان به امر کشاورزی اختصاص دارد.
وی افزود: هم‌اکنون و بر اساس آمار رسمی موجود در شهرستان دیر تعداد 12 هزار نفر کشاورز دائم و فصلی روی هزار حلقه چاه کشاورزی فعالیت دارند.
رئیس اداره جهاد شهرستان دیر خاطرنشان کرد: تقریبا بیشتر از نصفی از خانواده‌ها در این شهرستان از طریق کشاورزی ارتزاق می‌کنند که اگر حمایت خوبی از این اقشار صورت گیرد، می‌توانیم شاهد رضایت مردم این شهرستان باشیم.
محمددوست همچنین گفت: عمده کشت محصول گوجه‌فرنگی در این شهرستان در مناطق آبدان، بردخون و بخش مرکزی صورت می‌گیرد.
وی در ارتباط با وضعیت فروش محصولات نیز اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم انجام شده و انتظار داریم که تمام محصولات گوجه را بتوانیم خریداری کنیم تا کشاورزان و گوجه‌کاران با مشکل مواجه نشوند.
رئیس جهاد کشاورزی دیر تصریح کرد: در سال‌های گذشته مرغوبترین و بهترین گوجه‌ها در شهرستان تولید می‌شد و امسال نیز با تلاش کشاورزان این امر دور از دسترس نیست.
محمددوست افزود: کشاورزان از زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه هستند که باید مورد حمایت جدی مسئولان واقع شوند و ما نیز در حد وسع و توان خود این امر را انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول